{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Jagt {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg er en smule kylling ved tanken om at tage til jagt og ride i et felt. Jeg har en pony der elsker fart, og er en smule bange for at falde af, og blive trampet på, og ikke at kunne holde den når man rider i feltet. Mit store spørgsmål er så om i synes jeg skal tage til en jagt. Jeg vil nemlig gerne opleve det, da der er mange der siger at det er vildt fedt, men jeg tror måske bare også det vil,e være fedt bagefter smiley vil bare gerne høre jeres meninger og evt. Erfaringer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jagt
  • #1   28. apr 2015
    Tag til en træningsjagt eller en jagt hvor du må ride uden om springene :o)

    Det gjorde jeg med min og vi endte med at ride uden om alle spring, fordi hun ikke ville over. Samtidig fik jeg så en fornemmelse af, hvordan hun er med mange andre heste og fuld fart.


  • #2   28. apr 2015 Okay smiley den som jeg har overvejet er også en træningsjagt smiley

  • #3   28. apr 2015 Start med at ride ud med flere fra din stald så du kan finde ud af om du overhovedet kan holde den? for om det træning eller ej rider du jo stadig i et felt med fart på, så det lige så "farligt" for dig at falde af og have en løs hest i feltet smiley
    Så spring og tage nogle gode galopper med nogle andre enden du starter da du så får et lille indblik på om det kan gå eller ej, da det (no offence) men det er ikke sjovt at ride i felt med folk der ikke kan styre deres heste?

    Har selv redet fra engang da min hest lige havde speed nok på til jeg kunne holde hende, kunne mærke folk ikke synes det var fedt så valgte at ride fra smiley

    Der mange ting man skal tage stilling til enden en jagt smiley
    Men held og lykke smiley + det er meeeeeega fedt når hesten opfører sig ordenligt smiley


  • #4   29. apr 2015 Ud over træning kan det også, for nogen, være en løsning at skifte til et stærkere bid så man har en nødbremse der er stærkere end normalt. Selvfølgelig ikke til hverdag smiley

  • #5   29. apr 2015 Okay tak for svarene alle sammen smiley jeg tror egentlig godt jeg ville kunne holde ham, for det er ikke sådan at han løber fra en som sådan, men jeg kan bare godt have tanken i hovedet smiley jeg har nemlig prøvet at jorde på stubmarker med en gruppe heste, og han lægger sig altid i spidsen hvis han kan komme til det smiley

Kommentér på:
Jagt

Annonce