403 visninger
|
Oprettet:
DRF Go virker ikke! {{forumTopicSubject}}
Hvem skal jeg kontakte, når der hver gang jeg tilføjer en klasse til kurven står "Klassen blev ikke tilføjet til kurven... Anmodningen mislykkedes. Se undtagelsesloggen for at få yderligere oplysninger."
Jeg har prøvet med et par forskellige stævner, og det kommer frem hver gang
Da det er sidste anmeldelsesfrist i dag, er jeg lidt presset med tiden, og kan derfor ikke bare vente til i morgen
Skal jeg kontakte den mail adresse, som stævnet har oplyst som kontakt inden stævnet, eller kontakte DRF Go?
Blogger
Tilmeldt:
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 294
Blogger
Tilmeldt:
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 294
dec 2010
Følger: 126 Følgere: 140 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 1.519
jul 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.468
Send en mail med et billede af fejlmeldingen til go@rideforbund.dk - de plejer at være hurtige til at svare
DRF Go virker ikke!