Hestecampus - hvordan var det? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg sidder her og undre mig over at jeg ikke kan finde fotoalbums fra hestegalleri's hestecampus her i sommeren?
Var der nogen af jer der var afsted? Var det godt? Fortæl?
Jeg havde ikke selv mulighed for at deltage, da jeg lige havde været i London i 5 måneder, så havde ikke redet alt for længe og jeg havde brug for at være lidt hjemme
Men jeg vil rigtig gerne hører om oplevelsen!!
I får lige et underligt billede med på vejen, bare fordi jeg synes det er sødt
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 425 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.020
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
Men ja, rigtig ærgerligt, det lød ellers som et godt tiltag.
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 425 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.020
Jeg vil helt sikkert se om jeg kan støtte op næste år, hvis de prøver at lave det igen!
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
Start med at det bare er samling for HGere med deres heste. Bare fællesskabet på den måde undgår man den frygtelig dyre pris. Så kan de altid bygge på senere.
Og så skal der i den grad flere informationer ud.
Noget så simpelt som om min hest kunnd få en fold og ikke behøvede stå i boks, kunne jeg ikke læse mig frem til.
Og det er ultra vigtigt da min hest ikke kan stå i boks.
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.130
Jeg meldte ikke til, slet og ret fordi jeg ikke anede hvad det var -selvom prisen som sådan var ok, så er det stadig mange penge, når man ikke aner hvad det er man betaler for.
-er det undervisning, er det aktiviteter man selv kan prøve, er det kun en mulighed for at se aktriviteterne, hvad er det for aktiviteter og hvem står for dem osv...
nov 2007
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
Ja. Men en islænder blanding der ikke kan stå på boks. Hvad er reglerne så?
nov 2007
Der KOM info -men først meget kort tid før arrangementet, og så var det altså for sent.
I begyndelsen var der nævnt en række discipliner der ville være repræsenteret -men man kunne ikke få nogen form for info om af hvem og hvordan. Det galdt bl.a. kørsel, som netop var årsagen til at jeg var interesseret... men kørsel kom jo i sidste ende slet ikke på programmet (nøj det ville være surt at have købt billetter hvis det netop var kørsel der var motivationen til det).
-måske der var andre discipliner det gik lige sådan med.
det var osse først meget kort før arrangmentet, at der fandtes nogen form for program eller nærmere detaljer om hvordan det skulle foregå.
Jeg synes ideen er fremragende, og jeg håber de vil tage det op igen på et tidspunkt... og jeg kunne osse finde på at melde mig til... men jeg vil altså vide hvad det er jeg betaler for, så gør de det igen og regner med tilmeldinger, så skal de altså starte med at finde ud af hvad de vil, før de slår arrangementet op.
Og måske ikke sprede sig helt så meget på discipliner, men til gengæld gøre mere ud af info om de discipliner der ER med...
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
Hestecampus - hvordan var det?