{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hestecampus - hvordan var det? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg sidder her og undre mig over at jeg ikke kan finde fotoalbums fra hestegalleri's hestecampus her i sommeren?
Var der nogen af jer der var afsted? Var det godt? Fortæl? smiley
Jeg havde ikke selv mulighed for at deltage, da jeg lige havde været i London i 5 måneder, så havde ikke redet alt for længe og jeg havde brug for at være lidt hjemme smiley
Men jeg vil rigtig gerne hører om oplevelsen!! smiley

I får lige et underligt billede med på vejen, bare fordi jeg synes det er sødt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestecampus - hvordan var det?
  • #1   26. okt 2015 Mener, at det blev aflyst på grund af for få tilmeldinger.

• #2   26. okt 2015 Arh, kan jeg også læse mig til på deres facebookside, ej det var ærgerligt! Troede egentlig det ville være fuldt booket med alle de mennesker vi er på HG smiley

• #3   26. okt 2015 Som jeg har forstået det, var der vist mange der mente, at der ikke var nok informationer omkring eventet og hvordan det skulle foregå.

Men ja, rigtig ærgerligt, det lød ellers som et godt tiltag.

• #4   26. okt 2015 Aaaarh! Men sådan er det jo med nye tiltag, det er svært at beskrive alt, før det er prøvet af! Hvor er det synd det ikke blev til noget smiley

Jeg vil helt sikkert se om jeg kan støtte op næste år, hvis de prøver at lave det igen! smiley

• #5   26. okt 2015 Hvis de prøver igen burde de satse lidt lavere og skrive lidt flere informationer.
    Start med at det bare er samling for HGere med deres heste. Bare fællesskabet på den måde undgår man den frygtelig dyre pris. Så kan de altid bygge på senere.

Og så skal der i den grad flere informationer ud.
    Noget så simpelt som om min hest kunnd få en fold og ikke behøvede stå i boks, kunne jeg ikke læse mig frem til.
    Og det er ultra vigtigt da min hest ikke kan stå i boks.

• #6   26. okt 2015 self kan man ikke beskrive ALT men sådanne ting som at få på plads hvad det egentligt er for et arrangement er nok en rigtig god ide.

Jeg meldte ikke til, slet og ret fordi jeg ikke anede hvad det var -selvom prisen som sådan var ok, så er det stadig mange penge, når man ikke aner hvad det er man betaler for.
    -er det undervisning, er det aktiviteter man selv kan prøve, er det kun en mulighed for at se aktriviteterne, hvad er det for aktiviteter og hvem står for dem osv...

• #7   26. okt 2015 bettemus -det var ellers en af de ret få ting der stod ret tydelidt. Det var boksopstaldning, undtaget for islændere som kunne få en paddock

• #8   26. okt 2015 Michelle:
    Ja. Men en islænder blanding der ikke kan stå på boks. Hvad er reglerne så? smiley

• #10   26. okt 2015 Der var da netop ikke info om alt -faktisk ikke om ret meget.

Der KOM info -men først meget kort tid før arrangementet, og så var det altså for sent.

I begyndelsen var der nævnt en række discipliner der ville være repræsenteret -men man kunne ikke få nogen form for info om af hvem og hvordan. Det galdt bl.a. kørsel, som netop var årsagen til at jeg var interesseret... men kørsel kom jo i sidste ende slet ikke på programmet (nøj det ville være surt at have købt billetter hvis det netop var kørsel der var motivationen til det).
    -måske der var andre discipliner det gik lige sådan med.

det var osse først meget kort før arrangmentet, at der fandtes nogen form for program eller nærmere detaljer om hvordan det skulle foregå.

Jeg synes ideen er fremragende, og jeg håber de vil tage det op igen på et tidspunkt... og jeg kunne osse finde på at melde mig til... men jeg vil altså vide hvad det er jeg betaler for, så gør de det igen og regner med tilmeldinger, så skal de altså starte med at finde ud af hvad de vil, før de slår arrangementet op.
    Og måske ikke sprede sig helt så meget på discipliner, men til gengæld gøre mere ud af info om de discipliner der ER med...

• #11   26. okt 2015 Aaaaaalt for lidt information, og den nyttige information kom først kort før selve 'eventet'. Fantastisk idé, overhovedet ikke gennemtænkt dog. Håber der bliver noget lignende til næste år. Og at arrangørende så tager det lidt mere seriøst! Det er jo ikke ligefrem noget der bliver planlagt på én måned. Den tror jeg de glemte lidt. Desværre!

Kommentér på:
Hestecampus - hvordan var det?

Annonce