{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

SV: Metode B7 {{forumTopicSubject}}

Heeeeeeej.
Jeg har set mig meget forvirret på metoden B7
En person mener at det er 1 fase det gælder, og jeg skal ride den som en Omspringning.
Imens en anden en mener at det er 2 fase jeg skal ride som en Omspringning.

Hvad er rigtigt her?
Forstår nemlig ikke DRF måde at formulere det på??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV: Metode B7
  • #1   5. mar 2016 Metode B7 er ligesom B4, hvor 1. fase er en hovedrunde, og 2. fase er omspringningen, og den tid der tæller..

Forskellen på B4 og 7 er, at hvis man har 8 fejl eller derunder, så må man ride 2. fase som træning, men det vil kun være 1. fase der tæller..

• #2   5. mar 2016 Så jeg skal ride Fase 1 som en Omspringning, og så bare fase 2 som en hovedrunde stille og roligt?

• #3   5. mar 2016 Nej... Du skal ride fase 1 som en hovedrunde.. Får du så fejl, så vil fase 2 ikke gælde..
    Om du så vælger at ride hurtigere efter fejlen, for at blive den hurtigste med fejl, er en anden ting, og ofte ikke noget af betydning alligevel..

Fase 1 er hovedrunde, lige meget hvad.. Men får man 4 eller 8 fejl, så er det valgfrit at ride 2. fase.. Det tæller dog ingenting, men reglerne for stop gælder stadig, men resultatet vil ikke blive gemt efterfølgende..

• #4   5. mar 2016 Okay, så jeg skal bare ride fase 1 som hovedrunden, og hvis jeg er fejlfri, så skal jeg ride fase 2 som Omspringning?

• #5   5. mar 2016 Jep...

Og har du 4 eller 8 fejl, så du ride 2. fase som træning, og du bestemmer jo selv tempoet.. Men det er ikke et krav at du SKAL ride 2. fase hvis du havde fejl i 1.
    Har du over 8 fejl, så må du ikke ride 2. fase.

• #6   15. jun 2021 Hvor hurtigt efter første fase, må man ride 2. fase? Skal med ride de to faser lige efter hinanden, hvis man har under 8 fejl eller bliver der fløjtet når man må gå igang med 2. fase? Fase 1 giver sig selv ift. rækkefølgen på spring, som man kan se, når man går banen igennem. Men hvad med fase 2 rækkefølgen? - hvordan og hvornår kender man den? smiley

• #7   17. jun 2021 Det er flyvende start imellem 1. og 2. runde, ligesom i B4.

• #8   18. jun 2021 Ok, hvordan kender man rækkefølgen for fase 2? hvis fase 1 er fra 1-8 er fase to så f.eks. fra 9-12 på banen?

• #9   19. jun 2021 Ja præcis.

Kommentér på:
SV: Metode B7

Annonce