{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

ECCO CUP! Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har nu i en del tid spekuleret over hvordan man kan komme til at starte ECCO CUP?
Jeg har ikke lige planlagt selv at gøre det, da jeg ikke engang har min egen pony, det er bare ren nysgerrighed smiley

Er ECCO CUP bare et landsstævne ligesom alle andre landsstævner, eller skal man kvalificere sig til det ligesom f.eks. DM?

Skal man have opnået/have resultater af noget specielt? Og i dette tilfælde hvad skal man så have opnået/startet? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ECCO CUP! Hjælp!
  • #2   12. jun 2016 Har læst det hele, men kan ikke finde noget, det er kun om hvordan man kommer videre i kvalifikationsrunderne, ikke hvordan man starter det/hvordan man kan komme til det smiley

• #4   12. jun 2016 Det skulle meget gerne stå som det aller første under hver kategori smiley
    Pony: "Startberettigede ponyer og ryttere
    ECCO Pony Cup 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager. Udenlandske ryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement). Tilmelding sker iflg. de arrangerende klubbers propositioner.
    For Kat II. skal der kunne dokumentere en opnået pointsum på minimum 65 % i sværhedsgrad 6 ved B-stævner i kvalifikationsperioden. Kvalifikation kan ikke opnås i kür-klasser.
    For Kat I. skal der kunne dokumentere en opnået pointsum på minimum 66 % i sværhedsgrad 6 ved B-stævner i kvalifikationsperioden. Kvalifikation kan ikke opnås i kür-klasser."

Junior: "Startberettigede heste og ryttere
    ECCO Junior Cup 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager, der kan dokumentere en opnået pointsum på minimum 62 % 2 gange ved start i sværhedsgrad 3 ved C-stævner i kvalifikationsperioden. Udenlandske juniorryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement).
    Tilmelding sker iflg. de arrangerende klubbers propositioner."

Young rider: "Startberettigede heste og ryttere
    ECCO Young Rider Cup 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager, der kan dokumentere en opnået pointsum på minimum 64 % 3 gange ved start i sværhedsgrad 3 ved C-stævner i kvalifikationsperioden. Udenlandske ungryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement).

U-25: "Startberettigede heste og ryttere
    ECCO U25 Grand Prix 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager, der kan dokumentere en opnået pointsum på minimum 60 % 2 gange ved start i min. sværhedsgrad 5 ved B-stævner i kvalifikationsperioden. Udenlandske ryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement).

• #5   13. jun 2016 Tusind tak! smiley

Kommentér på:
ECCO CUP! Hjælp!

Annonce