ECCO CUP! Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har nu i en del tid spekuleret over hvordan man kan komme til at starte ECCO CUP?
Jeg har ikke lige planlagt selv at gøre det, da jeg ikke engang har min egen pony, det er bare ren nysgerrighed
Er ECCO CUP bare et landsstævne ligesom alle andre landsstævner, eller skal man kvalificere sig til det ligesom f.eks. DM?
Skal man have opnået/have resultater af noget specielt? Og i dette tilfælde hvad skal man så have opnået/startet?
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 230 Svar: 1.806
Det kan læses her
jan 2015
Følger: 12 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 171
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 230 Svar: 1.806
Pony: "Startberettigede ponyer og ryttere
ECCO Pony Cup 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager. Udenlandske ryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement). Tilmelding sker iflg. de arrangerende klubbers propositioner.
For Kat II. skal der kunne dokumentere en opnået pointsum på minimum 65 % i sværhedsgrad 6 ved B-stævner i kvalifikationsperioden. Kvalifikation kan ikke opnås i kür-klasser.
For Kat I. skal der kunne dokumentere en opnået pointsum på minimum 66 % i sværhedsgrad 6 ved B-stævner i kvalifikationsperioden. Kvalifikation kan ikke opnås i kür-klasser."
Junior: "Startberettigede heste og ryttere
ECCO Junior Cup 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager, der kan dokumentere en opnået pointsum på minimum 62 % 2 gange ved start i sværhedsgrad 3 ved C-stævner i kvalifikationsperioden. Udenlandske juniorryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement).
Tilmelding sker iflg. de arrangerende klubbers propositioner."
Young rider: "Startberettigede heste og ryttere
ECCO Young Rider Cup 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager, der kan dokumentere en opnået pointsum på minimum 64 % 3 gange ved start i sværhedsgrad 3 ved C-stævner i kvalifikationsperioden. Udenlandske ungryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement).
U-25: "Startberettigede heste og ryttere
ECCO U25 Grand Prix 2016 er åben for danske og udenlandske ekvipager, der kan dokumentere en opnået pointsum på minimum 60 % 2 gange ved start i min. sværhedsgrad 5 ved B-stævner i kvalifikationsperioden. Udenlandske ryttere fra ikke-nordiske lande skal løse gæstelicens fra DRF (jf. DRF’s reglement).
jan 2015
Følger: 12 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 171
ECCO CUP! Hjælp!