{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad gør du før stævnet ?
  • #1   10. apr 2007 Ja da smiley

• #2   10. apr 2007 Jeg er MEGA nervøs .

Rider altid dagen før stævne , så han er rigtig klar .
    Jeg gør altid Scharlif klar dagen før , også selvfølgelig lige det sidste på stævnedagen .

• #3   10. apr 2007 Jeg vasker halen og sokkerne, strigler, pudser ting og sager osv (;
    Jeps, rider altid dagen før, ellers bliver den bare stiv i musklerne til selve stævnedagen (;

• #4   10. apr 2007 Rider ALTID ret seriøst dagen før stævnet.. Han får tit fri sådan 2-3 dage før stævnet.. men ikke dagen lige før..
    og så kommer det an på hvornår man skal starte, om hvornår jeg fletter, vasker osv.

• #5   10. apr 2007 og pudser selvfølgelig også - plejer jeg at gøre dagen før..

• #6   10. apr 2007 lidt forskelligt.. ponyen fik fri dagen før stævnet.. på hestene har jeg redet let dressur dagen før stævnet. smiley

• #7   10. apr 2007 vasker hale hove hest hvis det nødvendigt og rider hvad jeg nu lige har løst til ;B hehe ..
    på dagen ordner jeg de pletter der nu skulle være kommet og fletter det bliver pænest på dagen (:

• #8   10. apr 2007 ..ikke det store. (:
    Ej, vasker den på benene, halen, manen, og hvis den virkelig trænger til det, så over det hele.
    Pudser, pakker, osv (:
    Og ja rider dagen inden.

• #9   10. apr 2007 hehe.. jeg rider bare normalt..
    jeg plejer ikke pusse og flette..
    det sidste stævne jeg var til lærte jeg programmet i bilen på vej der hen smiley
    jeg er ikke rigtig nervøs mere, men nu er jeg også næsten til stævne hver weekend..

• #10   10. apr 2007 Jeg strigler hesten. Klipper evt kodehår ell ørehår.. hehe, og så tager jeg den til stævne næste dag hvor jeg strigler og sadler op.,. hehe, plejer ikk gøre det store ud af det. xD

• #11   10. apr 2007 Nu har jeg så kun startet stævne på privathest én gang, resten af gangene har været på rideskoleponyer..
    Men jeg gjorde ikke det helt store med William...

Men når jeg skal til at starte på Canupa vil jeg da komme tidligt og flette, strigle grundigt, evt. vaske det beskidte af hende, smøre hove, pakke udstyr, osv osv. (:

• #12   10. apr 2007 - og så vil jeg da ride lidt dressur dagen inden. d:

• #13   10. apr 2007 Rider altid potter dagen inden, ellers gør hendes ejer det.. min gamle pony blev aldrig redet dagen inden, for så blev han lidt træt på selve dagen.. jeg pakker dagen før, og ordner helst hesten om morgenen, ellers hvis der ikk er tid til det gør jeg det dagen før (:

• #14   10. apr 2007 rider lidt dressur (ligemeget hvad slags stævne) og så vasker jeg ham og pudser udstyr;)

• #17   10. apr 2007 Hmm, Altså får spring undervisning dagen inden, og selvom mange synes det forkert, virker det for mig smiley
    Men ellers så strigler jeg bare lidt bedre smiley

• #18   10. apr 2007 Uha, ugerne op til stævne bruger jeg på at træne øvelser i programmet og kigge på præcisionsridning. Dagen inden får Vic altid fri, da han er bedst dagen efter en fridag - hvis man rider ham dagen inden stævne er han helt død til stævnet (bruger meget energi på transport). Hvis han er i en periode med meget energi longerer jeg ham måske 10-15 minutter dagen inden, men ikke mere.

Ellers så pakkes der, pudses og vaskes hest, trimmes og shines dagen inden - hvis det er muligt gøres traileren også klar. (Manen trimmes også - rykker aldrig man, da det ser frygteligt ud med strittere når man fletter).

På dagen fletter jeg så hesten morgen/formiddag alt efter startstidspunkt - enkelte gange har jeg dog flettet aftenen inden, hvis jeg skal starte kl 7-7.30 f.eks.

Der fodres i god tid inden afgang, så der går mindst 3 timer før ridning (Dertil får han ekstra energi tilskud til stævne for at få lidt ekstra). Når han bliver sadlet op er det den helt store tur med Shine, hovolie, effekt og hårlak, så ikke et hår vender forkert på ham. Og så ca ½ time på opvarmning.

• #19   10. apr 2007 pudser, vasker hest, fletter og ordner udstyr og pakker dagen før og så ordner jeg små ting på dagen ..

lidt forskelligt, nogen gange rider jeg før andre gange ikke ..

• #20   10. apr 2007 Vasker , fletter , pakker det udstyr der skal med til stævnet . Og ja nogle gange rider jeg hvis jeg kan nå det når smiley

• #21   10. apr 2007 fletter, pudser og rider og ikke så meget andet, er ALDRIG nervøs ?

• #22   10. apr 2007 Spring:
    Vasker hale og fletter den heeelee vejen ned (så der er bølger i den til stævnet), vasker ben, bruger show shine, reder halen helt igennem, smører hovene .

Dressur:
    Vasker hale, reder den helt igennen, fletter den heelee vejen, bruger show shine, vasker ben, smører hove .
    Hvis han ik havde stritman, så havde jeg selvfølelig flettet aftenen inden .

Pudser altid en uge eller 4 dage før eller sådan noget ..

Rider altid dagen inden, ellers er han for ivrig til selve stævnet!

er sjældent nervøs ..

• #23   24. maj 2008 dagen før: Vasker jeg ben + hale, og over det hele hvis den trænger meget. Pudser alt mit udstyr, pakker mine ting..
    Så fletter jeg på dagen, og rider ALTID dagen før.

Kommentér på:
hvad gør du før stævnet ?

Annonce