{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Regler ang ridestøvler til stævne {{forumTopicSubject}}

Hej kan det virkelig passe at ens ridestøvler ikke må have kanter eller andet i en anden farve ?? Dvs at støvlen indeholder 2 farver?

Eks. Sort skaft med brun tå og bue? smiley

Jeg har læst reglementet og forstået det således, at støvlen skal være helt ensfarvet... tænker bare sikke en begrænsning nu hvor støvler jo netop kan fåes med så mange udsmykninger??

Spørger da jeg pt er ved at købe nye støvler og ville gerne have haft som ovenstående eksempel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler ang ridestøvler til stævne
  • #1   28. mar 2017 Er det i dressur? For så kan det sagtens passe.. Der er nogen, som slipper afsted med det, fordi dommer etc. er ligeglad med, om dine støvler indeholder to farver.
    Jeg vil dog være overrasket, hvis det også gjaldt i springning? De har generelt lidt mere "farve-frihed" end os dressurryttere smiley Men åndssvagt hvis det er en regel, når man tænker på, at det er tilladt at bruge neutralt farvede underlag i dressur.

• #2   28. mar 2017 Det gælder både dressur og spring, dog er der ingen regler om farven på støvlen i spring bare den er ensfarvet. Det som jeg læste det smiley

Ja sys jo også jeg har set det ved ryttere.. men ja nogle dommer er måske mere large. Men regler er jo engang regler, og de er jo ikke billige sådan nogle støvler, så har ikke råd til nye igen hvis de nu ikke er tilladt smiley

• #3   28. mar 2017 så vidt jeg ved, må der kun være dekorative piper på støvlerne smiley

Kommentér på:
Regler ang ridestøvler til stævne

Annonce