{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Stævnejakke {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Da jeg regner med igen snart at skulle starte stævner, så småt i hvert fald, mangler jeg en stævnejakke.
Mit problem er at jeg gerne vil have den i rød, da den også skal bruges til at starte jagter (dog ikke lige med det samme, men forhåbentlig med tiden). Og jeg synes ikke udvalget er særlig stort. Jeg bliver så firkantet i de modeller hvor de også findes røde (og jeg skal jo helst føle mig tilpas i den)

Så er der nogle der kender til nogle ekstremt figursyede, røde, stævnejakker, der ikke koster en formue, som også kan fås i Small? De få jeg har fundet har kun været i medium. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnejakke
  • #1   30. mar 2017 Hvor gammel er du.

    Det kan jo være du vokser op til skyerne nu her snart, så er det en god idé at have en jakke i en nummer større end ellers.

    omkring 2000 kroner for en jakke man bruger en gang i måneden er meget, så tag en nummer større så du kan have den længere.


  • #2   30. mar 2017 Skal du starte spring eller dressur? Jeg mindes at man ikke må ride med en rød jakke i dressur, nemlig.

  • #3   30. mar 2017 Jeg vokser ikke mere, det har jeg ikke gjort nogle år efterhånden, er næsten 16.
    Jeg skal primært state spring, i dressur skal den være sort, det ved jeg, men har en veninde jeg kan låne af hvis det skulle være jeg skulle starte dressur smiley Jeg søger en rød til spring og jagter, muligvis terræn.


  • #5   30. mar 2017 Montar laver en flot figursyet stævnejakke der går ned i de små størrelser. Den findes i er hav af farver, herunder også rød. Og der gode er, at den kun koster omkring 1000 kr

  • #6   30. mar 2017 Måske slet ikke noget, du synes lyder tiltalende, men nu skriver jeg det alligevel smiley Jeg har så tit gået i H&M og kigget på tøj - og de har nogle gange haft de flotteste blazer-agtige jakker i rød, nogle endda med guldknapper... og jeg har ALTID tænkt, at de dog virkeligt lignede stævnejakker smiley Så måske du kunne tænke lidt ud af boksen, hvis du ikke kan finde den rigtige i en rideudstyrsforretning? Det skader jo aldrig at kigge, og så er det sikkert også meget billigere smiley

  • #7   31. mar 2017 Anna: Super god ide, tak! Vil kigge alle steder så, de tjekker vel ikke mærket på stævnepladsen xD
    Så kunne man måske få en skræddersyet en dag xD Synes at selv de figursyede bliver jeg firkantet i, med mindre man kommer op over de 2000... smiley


  • #8   31. mar 2017 Animo har lavet flere forskellige modeller, dem kan man sagtens finde brugt hvis man synes de er for dyre fra ny af. Spooks har også lavet nogle, samt et billigere mærke hvor den ligner en af dem fra Spooks en smule, bl.a. denne smiley
    http://happy-horse.dk/product/staevnejakke-5965/


Kommentér på:
Stævnejakke

Annonce