{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Stævneskab! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har valgt at lægge den ind på forum, da der ikke er nogen, der ser mine markedsannoncer smiley

Så nu vil jeg godt høre jer om noget; Jeg skal på ridelejr i uge 26, men jeg mangler et stævneskab, til at have saddel osv. i. Så Jeg ville høre om nogen af jer, eller af dem I kender, lejer stævneskabet ud for billige penge?
Det drejer sig om 4 dage og jeg vil passe godt på det smiley
Skal dog være i Næstved eller meget tæt på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævneskab!
  • #1   4. apr 2017 Selvom ingen ser annoncerne, så skal det stadig i markedet og ikke i forum

  • #2   4. apr 2017 Har du overvejet at lave dit eget skab, som du så kan have stående hjemme.

  • #3   4. apr 2017 Ina S - Hvordan kan man det? Kræver det ikke en hel masse?

  • #4   4. apr 2017 Hmm nogle plader skruer lidt planker og hjul, og en uden 10 tommelfinger.

    Måske en 1000 kroner så tror jeg du har et rimelig godt budget
    (uden arbejdsløn)


    så kan du købe sig til trense holder og saddel holder for tror 200 kr


  • #5   4. apr 2017 2-4 hjul forholdsvis store
    1 lås
    1 ting at sætte låsen i
    x antal skruer

    Plader der kan lave mål på
    65×65×120 cm.
    (Så er den nok lidt større end et normalt stævneskab, men ikke meget)

    (Du kan jo selv bestemme målene. Du kan jo også lave den på 65 x 70 x 140 cm men så vær obs på hvor nem den er at flytte. )

    Og vær obs på sadlen skal kunne være der.

    Så skal du have lidt planker som man skruer skruerne i når pladerne skal sættes sammen.

    Så kan du tilføje et håndtag men det har jeg aldrig brugt på mit skab.

    Så kan du købe sadelholder og trenseholder eller lave det selv.


  • #6   5. apr 2017 Mange tak for det smiley

  • #7   5. apr 2017 Prøv at kigge på guloggratis.dk, der er flere brugte skabe billigt til salg. Jeg tror desværre, at det bliver svært at finde et skab til leje, men et billigt brugt er et godt alternativ.

  • #8   5. apr 2017 Så skal du være forberedt på når du kigger brugt på gul og gratis

    At skabene er efter mål som andre har kunne bruge. Det er ikke sikkert du kan bruge det.

    Og så hænger knagerne som de ville have måske ikke som du vil.

    Men det kan man nok også leve med ??


  • #9   5. apr 2017 Det er man jo da i hvert fald nødt til Ina, hvis man lejer et skab smiley

  • #10   5. apr 2017 Helt sikkert ??

    Men det er 4 dage man har de problemer, og så giver man skabet tilbage og det er ude af verden.

    Her hvis hun køber det så har hun i lang tid de problemer, eller skal hun bøvle med at sælge igen.

    Men der er fordele og ulemper ved alt smiley Og nogen gange kan man jo bare flytte om på knager mm.


Kommentér på:
Stævneskab!

Annonce