{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternative stævner 2019
  • #1   20. jul 2019 Har du kigget inde på dansk rideforbund for at se kalenderen for stævner?
    På FB bliver der også lagt en masse op med stævner for begyndere & øvede med de følgende ting du nævner. Jeg selv har lige været til et Trec stævne som er en blandning af trail, agility, orienteringsridt, gangartstest mm. Det er pisse sjovt smiley


  • #2   20. jul 2019 Der er har også lige været forumsindlæg for nyligt herinde med mounted games for begyndere

  • #3   20. jul 2019 Hej Miss Soffy
    Tak for respons smiley
    Jeg er desværre ikke på Facebook, det er måske derfor jeg ikke kan finde så noget. TREC er målet en gang, men lige nu er det mere til den alternative side hvor der også er mulighed for at deltage fra jorden af, at jeg kigger efter.
    Det behøver som sådan heller ikke at være et stævne som sådan. Det var for at komme ud i andre rammer og prøve noget af smiley
    Jeg må kigge på DRF’s hjemmeside så og overveje Facebook smiley
    Jeg tænker om nogle kende til noget uden for DRF? En hjemmeside hvor arrangementer ala det jeg søger samles på?


  • #4   20. jul 2019 Du kan kigge forbi hjemmesiderne tilhørende DHE og HesteVelfærd smiley

  • #5   20. jul 2019 Hej Mette smiley
    Tak for respons. Desværre har begge foreninger holdt stævner for i år. Men det er sådan noget i den stil jeg gerne ville prøve. Det må dog også bare være ganske småt og lokalt.



  • #6   20. jul 2019 Du må på FB - jeg selv er lige kommet det. Ik pga FB men for at bruge messenger da min mand er i Grønland 3 uger. Gratis brug af tlf linie og beskeder. Men vil dog sige at der er mange interessante grupper som jeg har meldt mig ind uden man behøver at plastre ud sit liv på FB. Der er grupper med træning fra jorden, trec, alrid, oriteringsridt og meget mere som netop interessere dig og som du spørg til.
    Trec er både fra jorden og ryggen, hvis du skulle prøve det engang smiley


  • #7   20. jul 2019 Her et par udpluk fra FB som du måske ville finde interesant

    profilbillede
  • #8   20. jul 2019

    profilbillede
  • #9   20. jul 2019

    profilbillede
  • #10   20. jul 2019

    profilbillede
  • #11   20. jul 2019

    profilbillede
  • #12   20. jul 2019 Der slåes ofte sådanne arrangementer op på facebook smiley Selv holder jeg TREC træning i august, hvor fokus er PTV (forhindringsbanen) og POR (oriteringsridt), dette ligger på facebook smiley

  • #13   20. jul 2019 Miss Soffy, hvor er du sød - tusinde tak smiley
    Jeg kan godt se at jeg må overgive mig til Facebook, det er jo der det sker smiley
    Team Grafik, tusinde tak for info. Hvor i landet er det?
    Jeg er helt ny ud i at skulle ride stævner (som voksen. Uanset disciplin. Så det ville være utrolig givtigt og spændende at høre lidt om hvad der egentlig er for noget og hvad der forventes til fx TREC og hvordan man skulle forberede sig osv.




  • #14   20. jul 2019 TS - jeg har heller aldrig før redet stævne men debuteret for snart en måned siden og jeg er målløs hvor stille og rolig folk er til et Trec stævne uanset hvad niveau de red. Folk er så søde og behjælpelige, helt uden snobberi smiley det var Danmarks største Trec stævne med 66 tilmeldte, det var helt vildt med opbud af tilmeldte smiley
    Jeg har ellers været slæbt med til dressur stævner med min veninde og jeg kunne ikke lide tonen i baggrunden.
    Jeg er blevet bidt af Trec og min hest synes det er skide sjovt i en alder af 24 år. Hun har aldrig været så samarbejdsvillig som hun er nu smiley så det er ikke sidste vi skal deltage, så længe hun kan smiley
    Jeg har også kigget på de mange andre dicipliner som DHE, agility, trail, orienterringridt som jeg også godt kunne tænke mig at deltage i, så snart jeg falder over den rette Hestetrailer. Så er vi den der er smuttet ud i byen smiley


  • #15   20. jul 2019 Det vil blive afholdt Trail/agility stævne på Djurs Horse Park i efteråret nu den nye Mountain Trail bane er indviet smiley Det bliver super fedt!

  • #16   20. jul 2019 Egum Rideklub
    Kommer til at afholde TREC stævne og ponygames. Kan ikke lige finde datoerne på det da jeg ikke kan komme ind på DRF go smiley


  • #17   20. jul 2019 Sara - er det denne du ledte efter på DRF’s side?

    profilbillede
  • #18   20. jul 2019 Omg hvor er I bare gode smiley

    Miss Soffy, ja jeg har også tænkt at ‘traditionel’ ridestævne nok ikke lige var noget for mig og mine hestebasser. Så det er da bare så fedt at der er kommet nogle alternativer. Jeg må helt sikkert prøve det smiley

    Findes der mon kurser i ‘hvordan kommer jeg afsted til stævne med min hest’ sådan et fra A-til-Å-kursus smiley

    Er der nogle af jer med samme interesse på Fyn? Som kunne tænke sig at dele viden, oplevelser og måske noget træning sammen? (Det var lige et sidespor, men blev så inspireret)


  • #19   20. jul 2019 Rideklubben Gyngehesten i Ryslinge på Fyn afholder sommetider små hyggestævner, der har været noget agility, ringridning, spring og dressur, men meget nede på jorden. Du kan finde dem på Facebook smiley

  • #20   20. jul 2019 Miss Soffy
    Det var meningen der skulle have været ponygames stævne i morgen (søndag). Men der var vist ikke nok tilmeldte, så de valgte at aflyse det. Så det bliver afholdt til et andet stævne. smiley


  • #21   20. jul 2019 TS - FB er et godt sted at finde gode bekendtskaber med samme interesser og de fleste er meget behjælpelige i de forskellige grupper smiley så du kan sikkert finde nogen at læne dig lidt op ad eller som kan besvare dine spørgsmål. Du er ikke den eneste som ik har været til et stævne endnu og man starter jo et sted, som alle andre også har gjort smiley jeg har fået to nye bekendtskaber fra stævnet, så vi skriver sammen på FB og jeg vil helt sikkert også møde dem igen til stævner smiley vejen frem for dig er at komme på FB og så tag den derfra smiley

  • #22   20. jul 2019 Haha Miss Soffy, du er næsten og lige ved at sælge Facebook-konceptet til mig smiley

    Tak for alle jeres gode input - kom gerne med flere guldkorn.


  • #23   20. jul 2019 Men jo Facebook er smart, kan jeg godt se. Tænker dog at det er muligt at finde ligesindede udenfor Facebook også smiley

  • #24   20. jul 2019 Du kunne også kigge efter små western-stævner (kan findes på Facebook smiley ) Der er det ofte muligt at komme uden erfaring og snuse til diverse discipliner som fx trail smiley

  • #25   20. jul 2019 Ha ha jeg skulle være sælger kan jeg høre smiley helt sikkert du kan finde bekendtskaber udenfor FB og du vil helt sikkert møde bekendtskaber ved det første kursus eller træning ude i byen smiley måske hvis du prøver at Google på nettet, så kan du finde hjemmesider for det der interessere dig. Desværre er mange dog ikke gode til opdatere deres kalender for nye aktiviteter efter FB er kommet frem...

  • #26   21. jul 2019 Det er ved Jyderup på Vestsjælland at jeg holder en træning smiley

  • #27   21. jul 2019 Og som miss soffy også forklare så er vi virkelig søde og hjælper gerne hinanden til TREC. Der er intet snobberi i sporten og os som rider på et højere niveau er søde til at hjælpe de nye i sporten.

  • #28   21. jul 2019 Nanna S, super forslag med at kigge i westernretning smiley

    Miss S og Team G, jeg er ikke i tvivl om at folk er rare og hjælpsomme inden for TREC smiley
    Jeg må tygge lidt på det Facebook der... haha.





  • #29   25. jul 2019 Selvom jeg er på FB, så udlevere jeg ikke mine spise og toiletvaner ( talemåde ) Jeg poster, en sjælden gang, nogle billeder af mine hypper. Endnu mindre billeder af mig selv. Jeg logger ikke ind, på nogen af de steder jeg besøger. Hverken resturanter, eller cafeer. Det rager ikke andre, hvor jeg befinder mig. Men til gengæld er jeg medlem af en masse grupper. Flest hestegrupper, hvor jeg af og til giver et pip. Jeg har heller ikke offentlig profil, så dem jeg ikke er venner med, de kan ikke finde mig, selvom de leder. Man bestemmer, heldigvis, stadig hvem man vil være venner med og hvem af ens venner, der skal kunne se hvad, af det man slår op. Er der en ven, der smider en masse ligegyldigt op, ja så kan man vælge ikke at se det.
    Fordelen ved FB er, at man kan finde venner, man ikke har set i årevis, eller endnu bedre, få nye, også selvom det kun er på skrift. Man kan også bruge FB til sparing og som debatforum, som herinde. Sidst men ikke mindst, FB er genial til køb og salg af alt det man ikke længer bruger, eller pludselig får brug for.


Kommentér på:
Alternative stævner 2019

Annonce