Frijsenborg Explore {{forumTopicSubject}}
-
Halløj alle jer ;b
tænke på hvem der skal med til Frijsenborg Explore ?
skal selv starte La Mb
ses vi ? hehe . så skriiv :P'
jeg startede også sidste, hvor MJR og Hadsten lavede opvisning . Det var fedt, men sikke et helved for MJR er at komme der op . Det hele startede med, at vi blev enige om at ride der op, for det var så godt et vejr om morgen, iiih ja lige indtil vi kom ind i skoven . Pludselig stod det bare ned i stænger, vi var godt nok pakket ind efter det skulle begynde at regne, 'men' ! Vi nåde lige ind i skoven også lynede og tordnede det, jeg tror aldrig i mit liv det har regnet så meget i Jylland !
Det regnede og regnede, puuha, men da vi så næsten var der oppe, var det som om der gik hul på himlen, der kom et *KÆMPE* torden brag og hestene gik fuldstændig i panik, og når først der er en der bliver bange af hestene, går min (star) helt op i limningen, han stak af med mig og løb ind i alt muligt krat, fik ham så stoppet og vi red videre i regnen, da vi så endelig kom der op stoppede det selvf og solen skindte lidt . I hverfald mens vi opviste . Vi lavede et super show og vi var stolte over det vi lavede . ;b men i år rider vi bestemt iik der op . hehe
Det var den meget korte version xD hahaha .
aug 2006
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 186 Svar: 2.202
aug 2006
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 186 Svar: 2.202
jun 2007
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 8
Det bliver afholdt ved hammel .
Det er sådan noget opvisning, men samtidig et stævne, hvis man kan sige sådan . ;b hehe
apr 2006
Følger: 43 Følgere: 45 Heste: 8 Emner: 8 Svar: 95
sep 2007
Følger: 48 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 118
jun 2007
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 8
Frijsenborg Explore