{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Kursus Fyn - dressur på hestens præmisser {{forumTopicSubject}}

Rid din hest afspændt og i balance.
Arbejde fra jorden
Longering
Lange liner

Kommer du med hest:
får du en analyse af din hests biomekanik
får du præcist at vide hvor i uddannelsen I er
lærer du hvad du skal fokusere på og hvad du skal undgå
du får en træningsplan til efter kurset

Kommer du uden hest:
er du med på teori på lige fod med de andre deltagere
du ser og hører de andre ryttere får undervisning
du får en masse inspiration og kan tage direkte hjem og træne din egen hest.
Sted: lillemarksgyden, Ålsbo på nordvest Fyn. 10 min fra motorvejen. En lille privat stald, hvor vi har ro og masser af plads.

Deltager med hest: 2500,00 (incl. boks)
Teorideltager: 600
For tilmelding og spørgsmål, kontakt:
Nina: 24481562, e-mail: nina.tanni@gmail.com eller Lise: 29281420,e-mail: lisedevantier@gmail.com

Lørdag: teori og 2 ridelektioner, søndag 1 ridelektion samt teori
Betaling ved tilmelding senest d.1/4-20 på mobilpay til Nina eller Lise på ovenstående tlf. nr. Husk skriv dit navn og e-mailadresse samt "kursus 18-19/4.
Kursusprisen er incl. boks og mulighed for fold til din hest, husk foder og hø. Hvis du ønsker at ankomme fredag koster det 50,kr. ekstra.
Der vil være morgenmad begge dage samt kaffe, the og snacks i løbet af dagen. Husk madpakke

Kommentarer på:  Kursus Fyn - dressur på hestens præmisser
  • #1   5. feb Evt et link om hvem der underviser og hvad man kan "tage med sig hjem" udover det der står, hvordan dagene forløber
    Hvad er prisen hvis man kommer med hest men ikke ønsker boks, køre frem og tilbage ?

• #3   13. feb Du kan læse mere om Christina på hendes hjemmeside https://ridekunstmedlethed.dk/

Du spare 150 kr pr dag, men lørdag er en lang da i traileren, der er små folde til kursus heste, med i opstaldningen. Så jeg vil gerne undersøge prisen kun på fold. Lørdag er fra 8-17 ca

• #4   i går kl. 23:01 Der er 3 ledige pladser

• #5   i dag kl. 07:06 Hm.
    Dette er debatforum, ikke annonceforum.

Hvis jeg var dig, ville jeg slette dether og lave en annonce.
    Du sender lidt signalet - at enten har du ikke evner til at sætte dig ind i regler - eller også er besparelse af 25 kr bedre end at følge regler.

Hvilket er lidt uheldige signaler at sende...
    (Og hvis administrationen ikke kan gøre deres regler synlige - så klag gerne til dem. Jeg går ud fra, at du normalt kan læse regler eller klare en udgift på 25 kr)

Kommentér på:
Kursus Fyn - dressur på hestens præmisser

x