{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Kursus Fyn - dressur på hestens præmisser {{forumTopicSubject}}

Rid din hest afspændt og i balance.
Arbejde fra jorden
Longering
Lange liner

Kommer du med hest:
får du en analyse af din hests biomekanik
får du præcist at vide hvor i uddannelsen I er
lærer du hvad du skal fokusere på og hvad du skal undgå
du får en træningsplan til efter kurset

Kommer du uden hest:
er du med på teori på lige fod med de andre deltagere
du ser og hører de andre ryttere får undervisning
du får en masse inspiration og kan tage direkte hjem og træne din egen hest.
Sted: lillemarksgyden, Ålsbo på nordvest Fyn. 10 min fra motorvejen. En lille privat stald, hvor vi har ro og masser af plads.

Deltager med hest: 2500,00 (incl. boks)
Teorideltager: 600
For tilmelding og spørgsmål, kontakt:
Nina: 24481562, e-mail: nina.tanni@gmail.com eller Lise: 29281420,e-mail: lisedevantier@gmail.com

Lørdag: teori og 2 ridelektioner, søndag 1 ridelektion samt teori
Betaling ved tilmelding senest d.1/4-20 på mobilpay til Nina eller Lise på ovenstående tlf. nr. Husk skriv dit navn og e-mailadresse samt "kursus 18-19/4.
Kursusprisen er incl. boks og mulighed for fold til din hest, husk foder og hø. Hvis du ønsker at ankomme fredag koster det 50,kr. ekstra.
Der vil være morgenmad begge dage samt kaffe, the og snacks i løbet af dagen. Husk madpakke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kursus Fyn - dressur på hestens præmisser
  • #1   5. feb 2020 Evt et link om hvem der underviser og hvad man kan "tage med sig hjem" udover det der står, hvordan dagene forløber
    Hvad er prisen hvis man kommer med hest men ikke ønsker boks, køre frem og tilbage ?


  • #3   13. feb 2020 Du kan læse mere om Christina på hendes hjemmeside https://ridekunstmedlethed.dk/

    Du spare 150 kr pr dag, men lørdag er en lang da i traileren, der er små folde til kursus heste, med i opstaldningen. Så jeg vil gerne undersøge prisen kun på fold. Lørdag er fra 8-17 ca


  • #4   18. feb 2020 Der er 3 ledige pladser

  • #5   19. feb 2020 Hm.
    Dette er debatforum, ikke annonceforum.

    Hvis jeg var dig, ville jeg slette dether og lave en annonce.
    Du sender lidt signalet - at enten har du ikke evner til at sætte dig ind i regler - eller også er besparelse af 25 kr bedre end at følge regler.

    Hvilket er lidt uheldige signaler at sende...
    (Og hvis administrationen ikke kan gøre deres regler synlige - så klag gerne til dem. Jeg går ud fra, at du normalt kan læse regler eller klare en udgift på 25 kr)


  • #6   21. feb 2020 Nu har jeg oprettet disse opslag på kursus i 7 år ca, og aldrig haft problemer, hvis der er kommet en ny regel om at betale 25 kr, så gør jeg gerne det, men hvor står det?

    Og så synes jeg faktisk du, Doktor Who, skal overveje måden du skriver på, det er lidt uhøfligt.


  • #7   21. feb 2020 Jeg er rimelig blottet for ironi og sarkasme.
    Men meget (k) ærlig, stavet med K fordi jeg både er social, udadvendt og pokkers ærlig.
    Så - af og til misforstår folk mig, fordi de læser sarkasme ind i det - men sarkasmen kommer ikke fra mig af....
    Og jeg lever med, at jeg ikke har kontrol over hvad du læser.
    Jeg antager bare, at du ikke vil sende signal om, at du ikke kan kende forskel på debat/annonce - og at du heller ikke vil sende signal om, at du kan kende forskel, men 25 kr er vigtigere.

    Jeg havde slettet opslaget og lavet det om til annonce, hvis du vil have en annonce - og hvis du vil starte debat, så kan debattråde tage alle mulige afstikkere. Fx denher.
    -og skriv gerne til hjemmesidens administratorer, hvis du er uenig.


  • #8   21. feb 2020
    Doktor Who - indlægget er lagt under kategorien " arrangementer og stævner " og dermed helt og aldeles tillladt og har altid været tilladt at fortælle om stævner, kurser mm. under den kategori.


  • #9   21. feb 2020 Hvis jeg tager fejl, stiller jeg gerne op med min popo i klaskehøjde.

    Jeg er bare så blond, at jeg kan se ligheden med annonce, men ikke med debatskabemde oplæg?


  • #10   21. feb 2020
    Der står ikke i reglerne at det skal være et debatskabende indlæg.

    Kategorien har lige siden HG blev oprettet, været til at dele arrangementer - om det så er kurser, stævner, ringridning eller hvad det kan være.

    Der er ikke nogen steder i markedet til og annoncere for kurser, arrangemener mm. - de er den her kategori lavet til. Den eneste kategori er " Andere ydelser " - hvor undervisning fx er i. Men så vidt jeg husker, er det en kategori der er kommet med tiden og ikke altid har været der - dvs. kategorien her under forum, kom først.

    Beklager Doktor Who - men det står ingen steder og har alle dage været sådan at stævner, kurser mm. har været placeret her i forum under netop " Arrangementer og stævner " - hvis du går tilbage i de ting der er oprettet helt tilbage til 2014.. Så er det det den bruges til.


Kommentér på:
Kursus Fyn - dressur på hestens præmisser

Annonce