{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Huskeliste til stævne osv. {{forumTopicSubject}}

Vil gerne spørge om en masse ting til når jeg skal til springstævne for første gang!

1: SKAL man hilse på dommeren?
2: Giver de signal når man må starte? Hvis ja hvilket signal?
3: Syns i noget mangler på denne huskeliste?
Hvide ridebukser
Stævnejakke
Springvest
Hvid bluse/t-shirt
Springtrense
Martingal
Gamacher
Klokker
Underlag
Hut
Sadel + gjord
Støvler
Sporer
Handsker
Ridehjelm
Mere?
4: Syns i man skal pudse trense og martingal? Støvler pudser jeg altid!

Mvh. Mie


Kommentarer på:  Huskeliste til stævne osv.
  • #6   19. aug 2007 1: nej
    2: ja fjøjte eller dyt?
    3: nej
    4: ALTID! det skal være specielt at være til stævne og defor må man godt gøre noget ud af det! smiley


  • #7   19. aug 2007 Med mindre jeg er MEGET MEGET nervøs... så hilser jeg altid på dommere...

    man SKAL i dressur.. så hvorfor ikke også i spring?

    og kender flere dommere som sætter pris på det


  • #8   19. aug 2007 du skal huske dine stigbøjler og stigremme.. hehe , dem har jeg glemt før xD

    Syens ikke man behøver at pudse trense og sadel, man ender bare emd at glemme noget.. x)

    Du behøver ikke hilse på dommeren, startsignalet kan være forskelligt, nogle gange er det er fløjte, eller en klokke, et dyt osv. smiley

    Hvis du er i tvivl, så kan du altid se at hvis personen der står ved start har hejst flaget, er der ikke givet startsignal, hvis han/hun har taget flaget ned er der givet startsignal.. ,;)


  • #9   19. aug 2007 Jeg pudser ikke mit udstyr, og der er ikke nogen der har påpeget noget, jeg vinder ikke ved at jeg pudser mit udstyr, og hvis jeg pudser så er der alligevel iike nogen der siger noget om det... x) hehe



Kommentér på:
Huskeliste til stævne osv.

Annonce