Argh løs sko og jagt på lørdag:/ {{forumTopicSubject}}
I går da jeg trænede galop på nogle marker begyndte pingos sko SELFØLGELIG at klappe fordi den sad løs
vores smed er hammerbillig og den bedste jeg har været udsat for, men så er det jo også en selfølge at han er fuldt opbugget og MEGET svær at få fat i både på arbjde og privat! Typisk
og der er jo mangel på smede(i hvert fald i vores område) og tror i så ikke at smededene ikke vil ordne deT? "vi tager ikke nye kunder"
argh jeg er i syv sind nu.. det er første gang jeg skal/askulle med til jagt og vil gerne med i 08 igen inden han skal sælges, grr jeg er bare .. forvirret.. stresset måske
der er self en smed som ikke er uddannet men hans sjkopålægning var skyld i at jeg stod stille i 2 uger pga af tabte sko hele tiden.. så hvad jeg skal gøre ved jeg ikke
håber det er postet rigtigt, ellers sig lige til
skulle lige ud med min "vrede"
forresten hvad plejer i at gøre? har i en god smed der bare kommer?
Blogger
Følger: 157 Følgere: 175 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.560
Hvis ikke han har tid til at komme, så kan vi bare komme hjem til ham.
Men han tager heller ikke flere kunder, da der også er mangel på smede her.
Hvor ømtået er ponyen?? vi har får i tiden hevet skoen af, og redet uden, men vores heste har heller ikke været ømtået.
Jeg ville under alle omstændigheder hive skoen af, for at undgå sømstik
sep 2006
Følger: 201 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 261 Svar: 1.511
her den anden dag tabte filur en sko , og filur kan "nomalt" kun skoes af min smed, men hans svend var på vej ud til os for en af elevhestene havde tabt en sko.. så han prøvede der var ingen ting ... sidste gang at det var ham der skulle sko ham var filur ved at vælte og springe tovene .. så kom dyrelægen og gav ham en sprøjte .. men den har gang var der ingen ting
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
men hvis vi ikke får smed er det virkelig bare sur røv og det må jeg jo ta med ..
vi kan også køre hjem til vores, det tager bare 5 kvarter og når vi ikke kan få fat i ham er det jo svært at vide om han har tid til at tage os
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
apr 2007
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 349
Hvad hedder din smed ? (-;
maj 2006
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 247
Argh løs sko og jagt på lørdag:/