{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føl & Plagskue hvor?
  • #1   3. sep 2007 hej
    mener kun det er almindelige dyrskuer du kan fremvise hyppen i, det er meget forskelllig hvad de kræver af afstamning, så du må kigge, det bliver nok først til næste år, de har en chance for at vise den frem, da alle skuer er overstået for i år, så vidt jeg ved smiley

    Anita W


  • #2   3. sep 2007 hej lap 0

    De forbund du nævner, har skærpet reglerene så der skal være en af forældrene der er kåret, det gælder for en del af dem, så man er nød til selv at sætte sig ind i det, da det efterhånden er noget invikligt.
    Anita W


  • #3   3. sep 2007 Jeg har lige købt en hingsteplag som ikke har papirer faren er pinto og morgen er araber - det er araberen der slår igennem på ham, han er pt brunskimmel men bliver mørkskimmel med sort man og hale kunne bare være sjovt at tage ham med til nogle skuer

  • #4   3. sep 2007 lap0
    der ligger pt. 2 palomino foreninger, da de ikke kan blive enige, så måske har du set og læst om det andet, end jeg har, det er noget med afstamning og farve, der skiller dem ad, og der har været en del balade, jeg har flere gange skrevet til begge, men det er svært at få et ordentligt svar, jeg overvejede Suprime, men nu bliver han nok bare kastereret.

    Anita W


  • #5   4. sep 2007 Hej Camilla

    Er det åbent for alle?


Kommentér på:
Føl & Plagskue hvor?

Annonce