{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Første stævne - Seriøst Nervøs ! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal starte mit førstesprintsævne på både Hobit og Herbi, og jeg er så skide nervøs, så I tror det er løgn. Det er bae LE for I'ere og LD for 2'ere så det er ikke specielt højt, og har hørt at RKH har ry for at lave pringende endnu lavere, så det er ikke højderne der gør mig nervøs. Det mere dét, at begge ponyerne let bliver forskrækkede for nye ting, fx. fyld og andre mærkelige sager. Og Hobit har en periode, hvor hun har lyst til at rende udenom gang på gang, ligemeget hvad man gør.
Jeg er nervøs for, om det går godt, og om hun løber uden om osv. Og så er jeg nervøs for, om jeg kan huske banen ? Jeg ved godt at det mest er skråt igennem osv. men alligevel. Hvad nu hvis jeg glemmer det hele ? Og alt står stille i hovedet på mig !!

Nogen der har nogle tip til hvad jeg kan gøre, så jeg ikke bliver så nervøs ? Det skal lige siges, at jeg nærmest har fobi for nye ting, og ting jeg ikke har prøvet før, og jeg har lidt tendens til bare at trække mig tilbage, hvis der er noget der kommer i vejen..
HJÆLP MIG HG !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første stævne - Seriøst Nervøs !
Kommentér på:
Første stævne - Seriøst Nervøs !

Annonce