572 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
25. apr 2007 Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 855
Startlister {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig der bliver en smule irritabel når startlisterne til et stævne ikke kommer ud på klubbernes hjemmeside senest onsdag inden den weekend man skal ud at ride?
Syns det er svært at planlægge noget som helst:-)
Det var dagens bøvs fra mig.. hehe
okt 2006
Følger: 129 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.523
sep 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 931
jeg tilslutter mig dagens bøvs
apr 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 855
apr 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 855
feb 2007
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 1 Emner: 154 Svar: 506
Feks. Skulle jeg om 2 uger starte LB3 og LA1 om lørdagen.
Men så er Lb3'en lige blevet rykket til fredag istedet, og det kan jeg ikke for så skal jeg der ud 2 gange og der er 1½ times kørsel
mar 2005
Følger: 162 Følgere: 157 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.217
dec 2004
Følger: 312 Følgere: 288 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.082
Tina K. K : den tror jeg lige jeg har stukket xD
Startlister