{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus ved Lund?
  • #1   2. apr 2008 Har fået det i fødselsdagsgave+noget andet smiley Det er min fødselsdag d. 15 April!!!

• #2   2. apr 2008 Ditte - tro desværre ikke der mange der tager imod dit indlæg ordentlig. /: for der er så mange forskellige meninger om disse tøser. Men håber da du får en super god oplevelse ud af det, når nu du ligefrem får det som gave. (: Kan sige Charlotte virker meget nede på jorden, tina har jeg aldrig mødt. /:

• #3   2. apr 2008 Team hvedesegaard - bare en enkel tur på hest. /: K: Jep i now smiley
    Syns selv de er pisse dygtige og flink at snakke med.
    Og de er kun kommet frem fordi de er dygtige til at ride, de har ikke penge til at købe top hestene. Glæder mig vildt smiley

• #4   2. apr 2008 Ditte - der erdesværre mange meninger der bliver lagt frem om dem, og tit er de ikk ligefrem guld værd. ! /: Flere og flere syntes de har en dårlig opførsel og har heller ikk selv meget til overs for dem. Det rigtig de laver et super stykke arbejde, men samtidig syntes jeg ogs' man ska være ærlig og huske folk ikk er dukker.

• #5   2. apr 2008 Jep, men syns man skal danne sine menninger om folk på egne erfaringer og ikke andres . smiley

• #6   2. apr 2008 Ditte - har jeg skam ogs' andres lader ikk mig afgøre. Jeg søgte arbejde derude, og ærlig talt blev jeg skuffet så jeg droppede det.

• #7   2. apr 2008 ved ikk lige om det har noget med emnet at gøre.. men har en veninde som engang har fået spring undervisning af tina lund, og hun sagde at hun ikk var bedre til at undervise end så mange andre.. har aldrig selv fået undervisning af hende, så skal ikk kunne sige om det passer.. men husk at bare fordi man er god til at ride, er man ikk nødvendigvis god til at undervise.

Kommentér på:
Kursus ved Lund?

Annonce