{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Ponygames..! {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde...

Ville hører om i evt. kender et sted hvor man kan leje
ponygames udstyr? For i TNKR skal vi nemlig til at have ponygames.Og savner nogle "rigtige" ting til legende..!

udover:

Hva er din holdning til ponygames?

Har du deltaget i ponygames?

Har du deltaget i stævner med ponygames?

Har du nogen ide'er til hvilke "forhindringer" der er sjove,lærige til en bane??

Det ville være sååeh fedt hvis i tog jeg tid til at svarer..
hehe Tusind tak på forhånd!

Hilsen Henriette og Triumph, samt TNKR ponygames.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ponygames..!
  • #1   22. feb 2005 hej henriette.
    Nu ved jeg ikke lige hvor tnkr høre til henne... men i vores distrikt (3) har vi et æt som alle klubber kan låne.

    Jeg har selv redet ponygames engang for mange år siden. Idag er jeg en stolt træner for nsrk som jeg har haft fornøjelsen af a kunne bringe til dm i odense to gange... (og vi gør det forhåbenlig igen i år)

    min mening er at ponygames er en leg og det skal være sjovt. Det henviser mest til ryttere som ikke rider på højt plan og derfor er der også sat en grænse for hvor højt man må ha startet for at kunne deltage. Vores ponyer nyder og elsker det og det er tydeligt at se da de fleste er rideskole-ponyer, som normalt ikke er til at drive frem, men her pludselig ikke er til at holde igen... Og det at man er et hold og skal være en to eller flere om en leg, betyder os at ryttere kommer tæt på hinanden og skal samarbejde, det er utrolig sundt for jer...

    et par sjove lege.... hmm par-slalom, hvor man rider to og to igennem slalom med et reb i hånden, den er god og lærrig, da det både handler om samarbejde og smidighed, tålmodighed og præsition.
    men der er så mange... fiske-tur, mælkekarton, bogstavleg, vandstafet, vadestafet, ketsjer-ridt, ridder-leg, ringridning, fiskenet, bord dæk dig, slalom, ring på kejle, borg-tur og sikkert nogle som jeg pt har glemt...

    håber i holder ved så ses vi måske i finalerne..

    hilsen tina fra nsrk


Kommentér på:
Ponygames..!

Annonce