LRK stævne idag :D {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige været på LRK
rideskolestævne altså ik'? ;D
Jeg skulle springe 60 cm og ride dressuren LC1 .
I LC1 fik jeg 1 plads med 55,8
Stolt af flipper(: (rideskolehest selvf.) Men så i springen red jeg rideskolehesten Lukas, med en flot men langsom fejlfri runde, men da vi nåede til omspringningen kom jeg til at tage det første spring af dobbelt kombinationen s; Spring nr 1 i omspringningen var kun nr 2 af kombinationen, så jeg fik to fløjt. jeg troede ikke jeg skulle stoppe pga. det så jeg red videre indtil nogen råbte; "Du skal stoppe!" PINLIGT xD :i Nå, anyways, men så fik jeg åbentbart en 1 præmie der også, fordi jeg var den der var nået længst og havde klaret mig bedst igennem ;D
Er hamrene stolt
TO ((1)) på en dag :') glemmer det aldrig .
Min pointe er så; er det ikke lidt "falsk" min 1 præmie fra springen da jeg jo ikke red fejlfri i omspringning? . Føler at det er lidt "falsk første præmie" men min tvilling og min mor var hyppeglade
Læg en kommentar, så kigger jeg forbi
Måske en høj til dig ? o;
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 178
Det virker da bare underligt ? .. o.O
Man plejer da at få rosette til en fejlfri runde eller måske enkelte fejl ikke? . Er da glad for den :'D Men stadig . Den var jo meet heldig at blive min o;
maj 2008
Heller ikke mig selv på en måde ;s .
Det er bare forvirrende . Men kunne heller ikke blive sur på Lukas XD Den eneste man kan blive sur på over sådan en fejl, det er sig selv .
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.723
altså du var jo den bedst
maj 2008
Altså det føltes måske lidt sådan s;
Men er jo glad for den
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.723
maj 2008
- tror bare jeg skal nyde den