{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Mors hest gik fløj+ sølvmedalje... {{forumTopicSubject}}

Så er jeg endelig hjemme fra hoppekåring, for den jydske hest, det startede med at gå knap så godt med føllet og plagen, de gik begge bagerst i oprangeringerne.. øv øv, og den tredie som far mønstrede en 5 års hoppe, gik i gruppe med mors hest Sally, som jeg mønstrede, kun de to, og så gik far bagerst igen, så han er ved at være træt af at gå bagerst. , men det var alligevel en hammer god dag, for Sally, min mors hest, gik jo fløj, med 9 point, og sølvmedalje... og ærespræmie... hammer dejligt, for far havde snakket om at den ringest kårede af de to skulle sælges, og mor lsker virelig Sally, så hun bliver ihvertfald beholdt...

og sidst men bestemt ikke mindst fik JEG en ærespræmie for bedste soinering, normalt går det på hesten, men det var i dag MIG der opnåede den, ikke kun for min soignering af Sally, men også for Freja og Pernille for dommerne mente at med det finish der var lagt i hele tanken bag, måtte jeg have haft en finger med i spillet, men det var hovedsageligt pga, soineringen af Sally (ret flot når det eneste jeg har gjort ved de tre heste er at Rykke man, rede det igennem, og spraye hårlak på ... )

dejlig dag...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mors hest gik fløj+ sølvmedalje...

Annonce