{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Blev klubmester i dressur :-D {{forumTopicSubject}}

Ja så kan jeg skisme kalde mig for klubmester... i DRESSUR??? ha ha ikke lige hvad jeg havde forventet af en spring hypper he he

Men jeg startede idag klubmesterskab i farsø rideklub..

startede dagen med at varme op i en LC2, hvor hest og pony red mod hinanden.. jeg red til 63.9%, og fik dermed en 2. plads.. vinderen var en pony, som blev områdemester i dressur for ikke så længe siden smiley så jeg var meget tilfreds smiley

i LC3 klubmesterskab var vi 3 ryttere... denne klasse red jeg til 62.5% og vadt klassen smiley vandt den stort smiley og jeg fik mit første 9 tal i dressur nogen sinde smiley for min indridning og parade he he...

dommeren var godt nok NOGET negativ på mine lange tøjler... hun skrev på den første kritik "kort dine tøjler"... og på den anden kritik skrev hun "kort dine tøjler MEGET op!!!!!" hi hi smiley

og Så gik hun og "hakkede" noget på biddet (så hun så ikke helt taktfast ud i trav hele tiden), især på højre volte... men det er fordi jeg jo har haft nogle problemer i grundridningen, som er blevet rettet, og isabella forsøger stadig at få lov til at hænge på den venstre tøjle, og når hun gør det, laver jeg en halv parade, og så løfter hun hovedet, efterfulgt af at hun søger ned igen.. så hun går og små nikker smiley

MEN HUN ER IKKE HALT smiley


til sidst skulle jeg springe klubmesterskab i LD højde...

her fik jeg desværre en enkelt bom, og en refusering.. men refuseringen var 100% ikke isabellas skyld... det var linieføringe fra 8 - 9 spring der var helt af H til.. man skulle komme MEGET skævt på spring numer 8, for at kunne ramme numer 9, og det ville jeg ikke.. så vi fik en "blød refusering" (hvor hun lige så stille styrede uden om)... og så tog vi det bagefter smiley

men jeg var 1000% tilfreds med hende i springklassen... da hun var helt super til at vente på mig... sprang rigtig fint... og det var første gang vi sprang 90, efter skaden...

så det har været en super dag som jeg bestemt ikke kan klage over smiley

der kommer video senere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev klubmester i dressur :-D
Kommentér på:
Blev klubmester i dressur :-D

Annonce