{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antal starter
  • #1   9. okt 2008 hesten må starte 2 klasser pr dag!!
    Så I kan hver starte en dressur og en spring klasse på den, hvis stævnet er over to dage. Altså 2 klasser i dressur, lørdag, en klasse med hver af jer. 2 klasser søndag i spring, en klasse med hver af jer....

• #2   9. okt 2008 Men i DRF reglementet skriver de

Ved D-stævner kan hesten have op til 4 starter pr. dag, så længe ingen
    starter er over sværhedsgrad 0. Ingen ekvipager kan have mere end 2
    starter pr. dag.

• #3   9. okt 2008 Det er meget forskelligt fra stævnearrangør til stævne arrangør til D-stævner. Men der skal altid stå i proportionerne hvordan den enkelte klub gør til det enkelte stævne. Hvis du stadig er i tvivl, så ring til kontaktpersonen på stævnet inden I melder dem til :0)

• #5   9. okt 2008 Lene - Hvis det står i reglementet, så er det tilladt smiley Men husk at have afsnittet med i lommen til stævnet hvis nogen skulle gøre vrøvl

• #6   9. okt 2008 Fie... Nu tager ponyen nok ikke synderligt skade af at gå 4 LX klasser om dagen, det svarer jo ikke engang til en times ridning derhjemme, som mange jo normalt gør :0) En LX rytter forlanger jo intet af sin pony andet end at den skal gå pænt rundt og være lydig... ingen hård samling osv. i den dur... Des. lader de fleste ryttere jo deres pony/heste få fri mandagen efter et stævne :0)

• #7   9. okt 2008 Det er bare fordi, vi har faktisk tilmeldt til et stævne her i efterårsferien, og der skulle de begge ride LE dressur begge dage, og så skulle min pige ride 20 cm spring begge dage. Det giver jo 3 starter pr. dag - vi fik så en mail, at ponyen kun må have to starter pr. dag, og derfor meldte vi så fra i spring - nu er programmet så kommet, og flere af deres egne ponyer har 3 til 6 starter pr dag med forskellige ryttere...

Og vi vil da kun lade ponyen starte 3 eller 4 gange pr dag, fordi det er så små klasser og hun faktisk ikke bliver redet - sidst vi var afsted og min pige red 2 klasser (LX+LE dressur) der blev hun max travet 20 min i alt, og det tager hun i hvert fald ikke skade af smiley

• #9   9. okt 2008 Som sagt er det stævnearrangøren der bestemmer hvor mange starter ponyen må have. Men starter deres egne ponyer flere og I ikke må, så ville jeg nok lige gribe knoglen med reglementet i hånden :0)

• #10   9. okt 2008 Tak Karina - jeg har nu ikke tænkt mig at lave om på det nu, men jeg har sendt dem en mail med henvisning til reglementet og det at deres egne starter mere... så må vi se, hvad de siger...

jeg ville i hvert fald feje for egen dør, inden jeg fejer for andres smiley

• #11   9. okt 2008 Ja :0)

Jeg har selv lige været i det nye reglement og tjekke, jeg skal jo ligesom også være sat ind i det :0)

TIl D- stævner må hver hest starte op til 4 klasser om dagen som du selv siger, men samme hest må kun startes EN gang i hver klasse... Medmindre at klubben i proportionerne fastslår at hver hest må startes to gange i hver klasse med to forskellige ryttere :0)

• #12   9. okt 2008 smiley hvad så når den samme hest starter 3 eller 5 gange med forskellige ryttere i samme klasse?

og sådan kan vi blive ved - men jeg ved nu, at for fremtiden så skriver jeg og spørger klubben, inden vi melder til smiley så er vi vel på den sikre side...

• #13   9. okt 2008 Ja, det må de faktisk ikke, ikke til et udv. D-stævne

Jeg har lige kigget billeder af jeres dejlige pony. Husk når du laver anmeldelsen til stævnet, hvor hun skal ride LC1, så skriv i bemærkninger at ponyen er 4 års... Det skal klubben så skrive på kritikken inden den kommer ned til dommeren så dommeren kan se ponyen er 4 års og rytteren så derfor gerne må ride med pisk, hvis hun vil ride med pisk :0) Det ville være synd for pigen, hvis dommeren pga. uvidenhed stopper hende på banen for brug af pisk :0)

• #14   9. okt 2008 Tak Karina - det vidste jeg faktisk godt, men jeg havde nok ikke lige tænkt på at skrive det - og jo vi rider stadig med pisk i stedet for sporer, selvom den ikke er i brug.

Kommentér på:
Antal starter

Annonce