{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

LC jokerspring ? HJÆLP :D {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal starte til ponyuge, men jeg skal starte LC jokerspring smiley
men kom pludselig i tvivl om hvad jokerspring er smiley

altså klassen hedder LC jokerspring.
Det vil jo så sige det er en klasse på LC højde smiley
men det der jokerspring gør mig i tvivl smiley

Håber virkelig i kan hjælpe mig :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LC jokerspring ? HJÆLP :D
  • #1   18. jul 2009 Jokerspring er:

der er opstillet en springbane, hvert spring giver nogle point , du danner herefter SELV din egen bane hvor det selvfølgelig gælder om at få flest point på den tid du har (:

der er så et jokerspring med - et lidt sværere et , som giver en masse ekstra point - men også en masse minus point hvis det rives ned eller stoppes ved smiley

foreståeligt? smiley det håber jeg ...hehe .. det er i hvert fald rigtig sjovt!!

Held og lykke og go tur smiley

• #2   18. jul 2009 og det er du 100 på ? smiley

• #3   18. jul 2009 altså jeg var med min veninde ude til stævne hvor hun sprang jokerspringning i en LB til distriktsstævne... og der foregik det sådan (: så det tør jeg nærmest godt love dig ! - medmindre de selvfølgelig afholder en anden form for jokerspringning :S men det tror jeg næppe (:

• #4   18. jul 2009 Det er rigtigt det som der skrives. :o)

Held og lykke...

• #5   18. jul 2009 en anden skriver det forgår sådan

Altså Jockerspring er springning hvor du selv skal lave en bane.
    Der bliver sat en masse spring op på banen hvor du så selv skal lave en bane ud fra baneskitsen og det de har sat op på banen. Så når du kommer på banen skal du ride gennem start og tage så mange spring som muligt efter et minut bliver der ringet med klokken og du skal så skynde dig i mål! For hvert spring får du nogle point og den der har flest point har vundet.. Du må tage hvert spring 3 gange og hvis du rager ned må du ikke tage springet igen... Så gælder det så om at få lavet en bane med alle de spring man får mange point af (; Og lad være med at springe et spring i den ene ende for så at tage et spring i den anden ende,, det spilder du bare din tid på!

• #6   18. jul 2009 en tredje siger dette
    der er nogle spring som giver nogle ponit og du skal ud af de spring finde på din egen bane og så er der ét spring som for det meste er svære end de andre og som så giver mange point det gælder så om at få flest point samlet sammen..

• #7   18. jul 2009 det er rigtigt hva der skrives i det eksempel du skriver som nr. 1 - men jeg mener altså også at der er et jokerspring - et som giver ekstra point ved at forcere det fejlfrit - men minus hvis du får refusering eller nedrivning ...

men det er rigtig med alle de regler - mener jeg da smiley

ellers så skriv ud til stævnearrangørerne smiley så er du jo sikker...

• #8   18. jul 2009 Det er rigtigtt som Mathilde Fryba siger smiley

• #9   18. jul 2009 til stævnet er det jo helt sikkert, at der kommer en forklaring til hvordan dén jokerspringning er til dét stævne, så du skal slet ikk være bekymret... stævnearrangørerne holder jo ikk en klasse uden at fortælle hvad den går ud på... men alt det som de andre skriver, vil jeg sige er rigtigt.
    men det er meget forskelligt det der med hvor mange gange man må springe springet, nogle steder må man springe springet en gang, andre steder to gange og andre steder, tre. så det bør du være opmærksom på når du kommer til stævnet...

• #10   18. jul 2009 Jeg har redet joker spring to gange i hammerum. De gange har det været sådan: Der var point på alle springene, og self. flest på joker springet. jokerspringet måtter være op til 10 cm. højere end max. højden i LC. Hvis man rev på jokerspringet fik man lige så mange minus point, som det ville have givet af point at komme over. De andre spring fik man bare ingen point for, hvis man rev dem ned. Man måtte tage alle spring op til to gange, dog ikke hvis man rev dem i første forsøg, og man havde 1 min. til at få så mange point som muligt. Hvis hesten stoppede 3 gange var man disket. Man måtte godt lave volter, da der ingen linieføring var.
    Dommeren deroppe plejer at forklare hvordan det foregår inden klassen starter:)
    held og lykke smiley

• #11   18. jul 2009 ida T
    super smiley
    - har der været start og mål da du red der oppe?
    okay super at de forklare det smiley

• #12   18. jul 2009 Ja, der var start/mål. Når du kommer på banen giver de start signal, som normalt, og din tid starter fra du rider rider igennem start. Når dit 1 min. er gået giver de signal igen, og du rider igennem mål.. Det er så den med flest point og hurtigst tid som vinder, så det er med at skynde sig i mål når man får signal smiley

• #13   18. jul 2009 hvordan kan man have hurtigst tid, når alle har et minut?
    er det så for så tager de også tid når de har ringet med klokken og man rider hen mod mål at de tager tid, for at se hvem der kommer hurtigst der hen?

• #14   18. jul 2009 Ja, tiden efter de har ringet med klokken gælder også smiley

• #15   18. jul 2009 okay super smiley
    mange mange tak Ida

Kommentér på:
LC jokerspring ? HJÆLP :D

Annonce