465 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "B hest i"
B-rytter? B-Hest?
Jeg syntes at alle de opslag jeg finder mindst er 3-4 år gamle og jeg kan sket ikke finde rundt i DRF's beskrivelser!!! Hvordan bliver man B-rytter på Hest i springning? Er det overhoved noget ...
Jeg syntes at alle de opslag jeg finder mindst er 3-4 år gamle og jeg kan sket ikke finde rundt i DRF's beskrivelser!!! Hvordan bliver man B-rytter på Hest i springning? Er det overhoved noget ...
Skrevet af: Maja Dulong - 8. jan 2018
B-hest
Hej alle kloge mennesker.. Jeg står i den situation, at jeg har fået til opgave at gøre min hest ''B-hest'' i springning, da dens mor så bliver Elitehoppe grundet den har en kåret søn, så den mang...
Hej alle kloge mennesker.. Jeg står i den situation, at jeg har fået til opgave at gøre min hest ''B-hest'' i springning, da dens mor så bliver Elitehoppe grundet den har en kåret søn, så den mang...
Skrevet af: Line Eghoff - 21. jun 2014
B-hest
Må B-hest i dressur gå en LA1, med en anden rytter end den der har gjort den B-hest?
Må B-hest i dressur gå en LA1, med en anden rytter end den der har gjort den B-hest?
Skrevet af: Stutteri Kastaniegården - 23. feb 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
sep 2005
Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.196
Det fremgår i midlertidige bestemmelser side 35
B hest i dressur?