{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr?
  • #2   3. jan 2010 Cille - Fedt at sende link til en ridelejr i jylland, når hun søger en på sjælland smiley

• #4   3. jan 2010 Cille - Hvor har hun skrevet det henne? ö - altså er hun er interesseret?

• #5   3. jan 2010 Freja - Hvis du søger ridelejr i jylland (midtjylland) så kig: www.trinderupgaard.dk

Har min hest opstaldet der, og det er super skønt! Stalden er stor og lys, og hestene er søde og gode læreheste. Der er også mulighed for at have sin egen med. Underviseren er dygtig, og har arbejdet rundt omkring, både her i landet og i tyskland. Det er primært dressur, men spring kan også komme på tale, hvis man ønsker det. Man kommer i skoven hvis man kan styre sin hest, og turen er enormt skøn! Den lange tur, går op og ned ad bakkerne, og der er rig mulighed for at nyde både hesten og naturen. Man får massere af oplevelser og udfordringer. I løbet af undervisningen bliver man filmet, og dette bruges i teoritimeren + man får en dvd med hjem. I teori lærer man fx at pudse udstyr, hvad de forskellige ting på hesten hedder, vaske hale, rykke man, eller hvad der nu passer til ens niveau osv. Maden er rigtig god, nærende OG hjemmelavet. smiley

• #6   3. jan 2010 Cille - Hende der skrev dér, er ikke hende der startede tråden. smiley

Trådstarter:
    ~¨Niko Pigen Elsker Jack¨ ~

Hende der var interesseret:
    Freja&Brazil<3 <

See it? smiley

• #7   3. jan 2010 Så må du jo bedømme hvilken du helst vil på - pris, beliggenhed osv.
    - kan sige, at der er plads til ca. 8 personer af gangen på trinderupgaard, så du vil uden tvivl komme til at snakke med alle. smiley Jeg synes det gør den mere 'personlig' fordi man kommer tættere på hinanden. Ridningen er intensiv og du lærer uhyggeligt meget! Der var en her i sommers, der ikke havde redet så meget. Den første dag var hun helt fortvivlet over hesten, hun følte ikke hun kunne noget, og havde bare lyst til at tage hjem. Inden slutningen af ugen, havde hun kontrol over hesten, og var blevet en dygtigere rytter, der havde lærrt en helt masse om ridning og heste generelt. Da hun kom hjem til sin rideskole igen, begyndte hun at få eneundervisning, fordi hun havde lært så meget på denne uge. Generelt har alle de besøgende fået ros af deres underviser hjemme på rideskolen, og de har alle været overraskede over alt det de har lært på den uge. smiley er 100 % sikker på at du aldrig vil fortryde dit ophold på trinderupgaard, og den er hver en krone værd! smiley

• #8   3. jan 2010 midtjysk er super godt, hvis jeg må komme afsted iår, vil jeg da overveje trinderupgård...

• #9   3. jan 2010 Sanne - Den ligger heller ikke langt fra dig smiley

• #10   3. jan 2010 Hej. Heh! Jeg kan næsten ikke følge med;)
    Men jeg tror at Jylland er for langt væk. Det SKAL ikke være i VESTsjælland. Bare det er på sjælland - og så alligevel helst nord eller vest sjælland. smiley Håber ik kender noget godt! smiley

• #11   3. jan 2010 ...Men kender nogle af jer noget på sjælland?

• #12   3. jan 2010 Hvad med Enghøjs Ponyclub?
    Har ikke selv været der, men den skulle være ret populær.

• #13   4. jan 2010 Jeg prøver lie at igge på det. Tak ;)!

• #14   6. jan 2010 Kan i fortælle lidt om den? Altså Enghøj:D Jeg vil gerne vide hvordan det fungere hvis man tager egen pony med.

• #16   21. jan 2010 Tak:D

Kommentér på:
Ridelejr?

Annonce