{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

0-10 {{forumTopicSubject}}

hej jeg håber i vil give karakter til denne historie bare sig jeres ærlige mening men jeg vil ha en begrundelse karakter fra 1-10 EN SEJR Første kapitel. JUBIIIII! i morgen er det min fødselsdag sage Britta da hun vågnede . Britta blev tolv år. Nu smutter jeg mor råbte Britta Det var lørdag nu skulle hun på rideskolen. Hun cyklede så hurtigt hun kunne. Endelig var hun der. Jeg går lige ind og sadler Hannibal op sagde hun til Lise. Lise er Brittas ride lære. Nu skulle det blive dejligt at ride igen. Hannibal var den sødeste hest på rideskolen syntes Britta. Det var dejligt at ride. De skulle springe. Hannibal sprang som en drøm syntes Britta.

ANDET KAPITEL. Såå var det endelig Brittas Fødselsdag. Tillykke sagde mor og de andre. Spis din morgenmad sagde mor så. Skal vi ud at køre Så nu skal vi af sted ud og køre sagde far. Sæt dig ind i bilen og tag bind for øjnene. Britta viste ikke hvor de skulle hen. Nu må du tage bindet af sagde far. Og der stod Hannibal.

TREDJE KAPITEL. ih hvor er i søde sagde Britta. Jeg er bare så glad. Det var da godt sagde mor. prøv og kikke i det skab der står Hannibal på. Ok det gør jeg. Ja! Mit helt eget ride udstyr. Nu vil jeg ride sagde Britta. Jeg går ind og sadler op. hvor går han bare godt. Syntes du ikke far. Jo Britta han går flot

FJERE KAPITEL. Nu skal vi hjem sagde mor. Ok jeg siger lige farvel til Hannibal. Da Britta skulle i seng tænkte hun på Hannibal. Og om natten drømte hun at de var til stævne og at de vandt. næste morgen var det søndag og hun Skulle ud til Hannibal. Han var så sød syntes Britta

FEMTE KAPITEL. Da Britta havde haft Hannibal i nogle måneder spurgte Brittas mor om hun ikke gerne ville prøve at starte et stævne det ville Britta da gerne så de sendte en tilmelding fjorten dage efter var der stævne de skulle springe sidst Britta var meget nervøs men de klarede det godt EN FEJLFRI RUNDTE TIL BRITTA MADSEN lød det fra højtaleren lidt efter kom omspringningen der skulle de også springe sidst. men vis de skulle vinde skulle de slå tiden 31,2. og det gjorde de, de vandt de fik en flot rød roset og den hængte Britta op på sit værelse, hun var så stolt af Hannibal


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  0-10
Kommentér på:
0-10

Annonce