{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gallashow live online
  • #1   12. mar 2010 Det kan man ikke, det eneste man kan se er aktionen på ridehesten.
    Så jeg er sku sur lige nu, syntes sku det er for dårligt man ikke kan se det.


  • #2   12. mar 2010 Øv havde bare hørt at man kunne ;-(


  • #3   12. mar 2010 Det var også på climpmyhorses program, men blev så lige pludselig taget af, og erstattet med nogle andre alm springklasser fra tyskland. Så hvorfor det blev taget af ved jeg ikke.

  • #4   12. mar 2010 Ja det så jeg også godt ;-/

  • #6   12. mar 2010 LIne og Lotte + :
    Syntes egentlig det er meget forståeligt at Gallashowet ikke bliver sendt live, trælst for os der ikke er der i aften eller i morgen ja, men de ville jo ikke sælge nær så mange billetter hvis folk kunne sidde og se det på nettet....


  • #7   12. mar 2010 Louise k
    Selvfølgelig er det meget forståelig, men der er desværre nogle heste piger rundt om i danmark som ikke har mulighed for at komme til Herning af den ene eller anden årsag. De behøver nødvendigvis ikke sende gallashowet, men syntes godt de kunne sende live bare fra den ene hal af.
    Og jeg tror sku de vil sælge lige så mange billetter om man kan se det på nettet eller ej, for har man først plandlagt man vil der op aflyser man jo ikke turen bare fordi man kan se det på nettet, og der er jo rigtig mange der tager der op pgr af hest og rytter, og det kan man ikke fra nettet af.


  • #8   14. mar 2010 ville selv helt vildt gerne have set det.... syntes de kunne sende det i næste weekwnd... så er det ikk live og dem der vil se det live vil jo stadig tage dertil for oplevelsen end at se de på tv...


    syntes man skulle kunne se det hele i tv.... en fodboldskamp osv bliver jo også vist i fjerneren :O)

    leder selv over alt på nettet for at se om man skulle være heldig og finde et sted der var lagt noget ud...
    skal nok sende link hvis jeg finder noget... og krydser fingere for en gør det samme hvis der er en der finder en side :O)


Kommentér på:
Gallashow live online

Annonce