{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

stævnevideo filmet med Nikon D5000? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville blive så glad hvis der er nogen, som har stævnevideoer filmet med videofunktionen i Nikon D5000 eller har link til det.

Overvejer at købe dette kamera, men har fået fortalt at det skulle være drøn svært at styre videofunktionen, da der ikke er autofokus.

Canon 500D/550D har jeg undersøgt, og der vinder Nikon i mine øjne og efter udsagn i kvaliteten 500D VS D5000 fra en fotoekspert skulle D5000 være meget mere flydende og derfor længder foran Canon mht. videofunktion.

På forhånd tak

Lizet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stævnevideo filmet med Nikon D5000?
  • #1   15. apr 2010 Lad være med at købe et spejlrefleks til at filme med.. det er bare ikke godt til det,... så køb du hellere et video kamera!

• #2   15. apr 2010 Jeg skal ikke lave de vilde film, bare filme stævner i ok kvalitet og ved jeg ikke får slæbt både kamera og videokamera med.
    Derfor kunne jeg godt tænke mig og se, om jeg kunne leve med kvaliteten af D5000´s filmsekvenser.

Lizet smiley

• #3   17. apr 2010 Kender desværre ikke til 500'eren - men 90'eren filmer hvis ok men har bedre "billedekvalitet" end 500'eren smiley

Jeg har Nikon D90 - har dog kun filmet kort en gang.

Kommentér på:
stævnevideo filmet med Nikon D5000?

Annonce