{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

SKAF TILMELDINGER TIL SOMMERLEJR! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Der skulle fra d.14-17 juli være afholdt en sommerlejr i Korinth på sydfyn, arrangeret af Ung I DV.
Den er desværre blevet aflyst pga. for få tilmeldte.. smiley

Det jeg tænkte var, at hvis vi kunne få nok tilmeldte, kunne det være de ville afholde den alligevel?
Det er en kombineret sommerlejr/undervisnings-clinic, hvor to meget anerkendte beridere (spring og dressur) underviser i de tre dage.
Man kan ydermere få lov til at medvirke i en kvadrille opvisning på Brahetrolleborg til følskuet, samt være med til at mønstre. Dette vil man få instruktion i.

Hestene kommer til at stå på Korinth Rideskole/ridecenter, hvor jeg færdes til daglig - super skønt sted, med utroligt gode faciliteter og søde mennesker!
Vi ville komme til at sove på landbrugsskolen, som ligger lige bag stalden faktisk.

Det er en enestående mulighed for at få venner for livet, og være fælles om de dejlige heste, samt få noget seriøs og kompetent undervisning!
De hjælper både med at videreudvikle den enkelte ekvipage, prøver at afhjælpe evt. problemer som ekvipagen har i dagligdagens træning, samt giver en masse gode råd og fif.

Jeg vil utroligt gerne med, da det simpelthen er en enestående mulighed!

Der er pt. kun ca. 6 tilmeldte, og vi skal op på nogle af 20 før det skal virke!
Så hvis du ikke har noget at lave d.14-17 juli, hvorfor så ikke komme med på sommerlejr?

INDSÆT DENNE BESKED I ALLE DE HESTEGRUPPER DU ER MEDLEM AF. VI MANGLER TILMELDINGER.

På forhånd tak smiley
Mvh. Michelle Nielsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAF TILMELDINGER TIL SOMMERLEJR!
Kommentér på:
SKAF TILMELDINGER TIL SOMMERLEJR!

Annonce