479 visninger
|
Oprettet:
Har du startet stævne på VOSK? {{forumTopicSubject}}
Jeg og 5 andre har lige startet et nyt stævneudvalg op på VOSK.
Vi vil gerne holde en del flere stævner i fremtiden og hører gerne fra jer der har været hos os før så vi kan få nogle fede oplevelser:)
Hvad var godt?
Hvad var skidt?
Husk at holde en ordenlig tone og husk at vi er nye i stævneudvalget, så hvad der har været sket kan vi ikke stå til regnskab for.
maj 2007
Følger: 48 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 105 Svar: 350
Men der er gruppe her inde hvor nogen fra vosk er medlem, der kan du jo os spørge dem der inde
maj 2007
Følger: 48 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 105 Svar: 350
Der ved jeg at der os er nogen der bare er medlemer af vosk og starter der
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 70 Svar: 468
Men det var mere udefra kommende jeg gerne vil høre fra da jeg jo ser de andre hver dag.
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.452
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 64
jeg har altid været godt tilfreds, der har været styr på tingene, så det vil da være dejligt hvis der kommer nogen flere stævne, dog kommer jeg kun i udendørs sæsonen, kan desværre ik få min store hest rundt i det lille ridehus når der også er en masse andre
apr 2005
sep 2008
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 120 Svar: 778
Jeg har før siddet med i stævneudvalgte på FRK-S, så jeg ved lidt hvad det drejer sig om.
Man har aldrig rigtig succes med indendørsstævner, hvis man ikke har 2 ridehuse at kunne bruge, da man så kan opvarme i det ene.
Min søster startede for første gang stævne dernede sidste gang der var springstævne og synes godt om dette.
Banen var desværre en smule våd, men hun kunne ikke brokke sig, da hun alligevel scorede en 2. og tredje plads.
Jeg synes det kunne være en god at have både spring og dressur i samme weeekend, så det ikke er flere weekender man skal afsted og som hjælper skal man også kun sætte én weekend af.
apr 2005
Ja banen var desværre for våd, men vi kan ikke få klubben med til at invistere i at lave den store bane om.
sep 2008
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 120 Svar: 778
Har du startet stævne på VOSK?