{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Har du startet stævne på VOSK? {{forumTopicSubject}}

Jeg og 5 andre har lige startet et nyt stævneudvalg op på VOSK.
Vi vil gerne holde en del flere stævner i fremtiden og hører gerne fra jer der har været hos os før så vi kan få nogle fede oplevelser:)

Hvad var godt?
Hvad var skidt?

Husk at holde en ordenlig tone og husk at vi er nye i stævneudvalget, så hvad der har været sket kan vi ikke stå til regnskab for. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du startet stævne på VOSK?
  • #1   7. aug 2010 Nu har jeg jo selv stået der med min Romeo, ved ikke om du kan huske mig men stod der lidt mens du havde din gamle der.
    Men der er gruppe her inde hvor nogen fra vosk er medlem, der kan du jo os spørge dem der inde smiley

• #2   7. aug 2010 www.hestegalleri.dk/grupper/voskmedlemmer

Der ved jeg at der os er nogen der bare er medlemer af vosk og starter der smiley

• #3   7. aug 2010 Tak, jo jeg kan godt huske dig. smiley
    Men det var mere udefra kommende jeg gerne vil høre fra da jeg jo ser de andre hver dag. smiley

• #4   8. aug 2010 Nu er det en 5 års tid siden jeg har været der sidst - har ikke været til stævne derude siden min ponytid sluttede. Men jeg var i hvert fald glad for at tage til stævne derude (; Synes der var styr på det.

• #5   8. aug 2010 har også været der et par gange, både ude og inde, det eneste minus ved indendørs stævner er at der er meget dårlig opvarmnings muligheder indenfor og at der ikke er så meget parkeringplads, men det er lidt svært at ændre.
    jeg har altid været godt tilfreds, der har været styr på tingene, så det vil da være dejligt hvis der kommer nogen flere stævne, dog kommer jeg kun i udendørs sæsonen, kan desværre ik få min store hest rundt i det lille ridehus når der også er en masse andre smiley

• #6   8. aug 2010 Ja opvarmning indendørs er desværre dårligt og som du selv siger har vi svært ved at ændre på det, men vi prøver at lave bedre parkeringsmuligheder og så er vores "nye" lille ridebane ret god selv om der er kommet vand, så den kan også bruges til opvarmning. smiley

• #7   9. aug 2010 Jeg havde selv overvejet at melde mig til et udvalg og hvis I ahr brug for hjælp, må I endelig sige til.

Jeg har før siddet med i stævneudvalgte på FRK-S, så jeg ved lidt hvad det drejer sig om.

Man har aldrig rigtig succes med indendørsstævner, hvis man ikke har 2 ridehuse at kunne bruge, da man så kan opvarme i det ene.

Min søster startede for første gang stævne dernede sidste gang der var springstævne og synes godt om dette.
    Banen var desværre en smule våd, men hun kunne ikke brokke sig, da hun alligevel scorede en 2. og tredje plads.

Jeg synes det kunne være en god at have både spring og dressur i samme weeekend, så det ikke er flere weekender man skal afsted og som hjælper skal man også kun sætte én weekend af.

• #8   9. aug 2010 Vi er foreløbig rigelige i udvalget, ellers tak for tilbudet.
    Ja banen var desværre for våd, men vi kan ikke få klubben med til at invistere i at lave den store bane om. smiley

• #9   9. aug 2010 Okay, så bare i det sidste brev de sendte ud, at de manglede nogle ! Nej, det er også mange penge at skulle give for at få lavet banen om .

Kommentér på:
Har du startet stævne på VOSK?

Annonce