{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen træning før stævne/dårlig trænin
  • #1   16. aug 2010 Jeg har op til flere gange været til både spring og dressur stævner, uden at have redet en uge eller to op til og har bla. også været til springstævne på min 26 år gamle hoppe, som ikke var blevet redet i 3 år og nåede at blive redet ca. 3 uger sammenlagt inden og nåede ikke at springe en eneste gang og hun havde ikke sprunget i 4-5 år og vi vandt en 2 plads smiley ..

• #2   16. aug 2010 jeg synes tit er er sådan at hvis træningen går dårligt eller hvis man ikke har redet vinder man mere end hvis man var 100% klar xD

• #3   16. aug 2010 Sådan plejer det ikke at være med mig :b.
    Jeg synes stortset altid det går godt og kommer altid hjem med noget :).
    Men min veninde har det sådan at hvis hun virkelig synes hendes hest er fin og det bare kanont godt til træning, så bliver hun stortset aldrig placeret godt, men hvis hun synes det går dårligt og hun ikke tror det kommer til at gå godt, så bliver hun placeret meget bedre.

Dette tror jeg skyldes at hvis man ikke selv synes det går godt, så ligger man mere i det og gør mere for det, fordi man vil klare sig godt og det giver bedre resulteter end hvis man bare forventer at det går godt og ikke gør så meget for det smiley

• #4   16. aug 2010 Det oplevede jeg til Delicias første stævne her i maj. Træningen dagen inden var mildest talt FORFÆRDELIG, intet kunne jeg få til at lykkes. Jeg var grædefærdig, og var meget tæt på at melde fra. Men jeg besluttede mig for at ride alligevel, for om ikke andet så havde hun godt af, at komme ud og se noget. På stævnedagen var hun SÅ sød, reagerede på den mindste hjælp, og lydigere end jeg nogensinde havde oplevet hende før. Vi fik 74 % og vandt klassen. Meget mystisk! smiley

• #5   16. aug 2010 Ej hvor godt smiley !

• #6   16. aug 2010 Jeg skal til stævne her den 28. og har ikke redet i 17 dage... Så ved ikke hvor meget jeg når at træne inden. Så må vi se hvordan det går. smiley

• #7   17. aug 2010 jeg får kun 4-5 gange før næste stævne, pga jeg har ligget med hjernerystelse smiley
    sidste stævne nåede jeg at træne 2 gange, og ellers ikke i 1½ uge, vi blev 3'er i et nyt program som vi aldrig havde redet igennem før på banen..
    Så, man kan altså godt smiley

Kommentér på:
Ingen træning før stævne/dårlig trænin

Annonce