{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Vil du være dressurdommer? {{forumTopicSubject}}

Den 25 & 26 september afholder vi et hyggestævne, hvor der fortrinsvis er børn til start. Dvs. niveauet er LD/LC og måske enkelte i LB.

Du må gerne have erfaring eller som minimum været skriver for en dommer, så du ved hvad det drejer sig om. Vi betaler naturligvis din transport og i løbet af dagen får du både alle de ting fra kantinen (næsten alt er økologisk eller delvist økologisk!) som du har lyst til, så der bliver passet godt på dig.

Mere information + adresse på www.bricksite.com/stutteri-stengaarden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du være dressurdommer?
  • #2   22. aug 2010 Hvor er det henne ?

  • #3   22. aug 2010 Hvor henne ? smiley

  • #4   22. aug 2010 Hadsten.. Mellem Randers og Århus. Står der på hjemmesiden, som der er linket til.

  • #5   22. aug 2010 Okey. Kunne være aktuelt.
    Men må jeg have lov at spørge, om man evt. kunne få lov at komme og prøve med sin egen hest ? Jeg har selv en hest som jeg godt kunne tænke mig og prøve og komme ud med, da jeg er meget nervøs for, hvordan hun er efter dårlige oplevelser med tidligere hest. Så jeg kunne enorm godt tænke mig, at prøve og komme ud til noget stille og roligt med gode omgivelser hvor man måske kan få lidt hjælp hvis det går helt galt.
    Jeg er blevet meget nervøs for hendes reaktion, og tør ikke og tage hende ud større steder.
    Jeg behøver ikke at være med i konkurrence, men bare hvis vi kunne få lov at komme ind på banen og ride program, osv. Simpelthen bare for at få en god tur for os begge to og prøve at være ude. smiley



  • #6   23. aug 2010 Minimum 16 år, dog helst 18. Men hellere en erfaren 16årig end en dårlig 30årig smiley

    © Pixies L : Har muligvis en på hånden, så du kan fx tilmelde dig som almindelig deltager. Hvis der sker noget og du og hesten er nødt til at forlade banen, kan i komme ind senere i løbet af klassen og prøve igen og der må bruges al den hjælp man har brug for (med mindre det er voldsomme metoder, så bliver man disket og bla bla bla)


  • #7   23. aug 2010 Uhh det lyder bare godt. Er MEGET imod voldsomme metoder. Tænkte også bare mere på, hvis hun bliver helt anspændt, om jeg må hoppe af og gå op og vise hende det hun er bange for og så forlade banen, da jeg jo selvf. er blevet disket.
    Jeg har været ude for en grim oplevelse med tidligere hest og er blevet meget nervøs når min hest spænder op og bliver træls. Så jeg har været lidt bange for at tage hende ud til et "Stort" stævne med rigtig mange hvis hun stresser alt for meget. Så et stævne som jeres ville jo være perfekt !
    Har ikke prøvet og starte på hende endnu, men det er min drøm og prøve og komme ud og starte på hende. Har lige været sygegående igen, så ingen af os har god kondi eller noge, så det kunne jo være lidt sjovt, når alle folk er der for hinanden smiley


Kommentér på:
Vil du være dressurdommer?

Annonce