{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JAAA, Endelig en god dommer?
  • #1   5. jun 2006 Det er da klart med sådan en dejlig hest :'D

• #2   5. jun 2006 hehe (: siidste weekend var jeg os tiil stævne der kom jeg hjem med en 1,2 og en 3 plads smiley

• #3   5. jun 2006 Tusind tak smiley Det er virkelig irreterende hvis dommeren dommer en ned hvis hun/han mener man skal ride noget højere. Og det er jo lidt et problem når hesten har haft en skde, og man kun er ved genoptræning.

• #4   5. jun 2006 smiley tillykke smiley

• #5   5. jun 2006 Kan godt li de fair dommere smiley

• #6   5. jun 2006 Og Tillykke smiley

• #7   5. jun 2006 Ja, også mig. Der er virkelig nogen der ikk er til at holde ud . Her i weekenden har jeg oplevet lidt af hver, Nogen med headset i øret mens de var inde at ride. Hvor ridelæren sagde hvad personen skulle gøre derinde. Virkelig latterligt.

• #8   5. jun 2006 Jeg har nu nogle dommere som jeg ABSOLUT ikke kan lide, men jeg nævner dem ikke ..
    Men til gengæld. Margit B Sørensen (Mener jeg) er Suveræn, ikke kun imod mig, men også andre. Hende kan jeg virkelig anbefale smiley

• #9   5. jun 2006 Janni: Ja , har jeg eller nej , de dømmer mig bar ned. De mest latterlige kommentar har jeg fået , f.eks. Din hest går for dybt. Den hest er blevet tilredet at en tidl. ol rytter og hvis den hest går for dybt må du kalde mig Åge smiley

• #10   5. jun 2006 jeg kan godt li may-britt andersen....hun er meget opmærksom på om man rykker hesten i munden..det syntes (jeg) er godt..

• #11   5. jun 2006 Jeg fortrækker Anette Dues smiley

• #12   5. jun 2006 De plejer at skrive i kritikkerne at jeg skal ride noget højere. men det kan jeg ko ikke pga. hans skade. Selvfølgelig vil går jeg ikke efter at vinde hver gang men fx sidste stævne blev jeg dømt ned at alle stod simpelthen og grinede af den dommer.

• #13   6. jun 2006 Det er nogle dommer jeg ikk kan lide at ride ved. Specielt en jeg melder fra ved hvis jeg ser det er hende der skal dømme. Det er der så mange der efterhånden gør det ved hende og desværre er det hende der dømmer så tit. Så nu har jeg valgt ikk at starte klubstævner mere. Det kan da ikk passe at jeg rider højere % på distriktplan end jeg gør på klubplan.

Jeg synes ikk at Maybritt Andersen eller Madzen Andersen er god. Det er faktisk hende vi er så mange der ikk vil ride ved. Jeg forstå ikk hendes måde at dømme på. Hun dømmer mere om hun kan ride hesten/rytter eller ej og man kan jo tit sige på forhånd hvem der vinder ved hende og nej jeg får ikk at vide at jeg rykker min hest i munden.
    Sidst hun dømte mig stod der en distriktdommer og dømte med på sidelinie og de var ikk spor enig. Hun kunne faktisk ikk forstå hvordan det var hun dømte. Vi gennemgik så vidioen og jeg tror ikk det var sammen program jeg red som MA dømte.
    Hun giver en pony( min smågående 3.pony) der går pas gang samme gangartkarakter som en storgående 1.pony der som min. får 7 i gangart på distriktsplan
    Nej jeg forstår det ikk.

Men klubberne finder vel ud af en dag der der er så mange der ikk vil ride ved hende. Efter stævnet i vejen kom der flere til

• #14   6. jun 2006 Glemt li.
    I vejen var der flere der fik at vide på næste hver linie at deres pony ej gik til biddet. Behøves hun at dunke dem med det. Hallo det var i lc3.
    Jeg fik det os på næste hver linie på Filur. godt-pænt men ej til biddet Men hallo Filur er ikk bygget til at gå til biddet. Han kan ikk få luft. Andre dommer plejer at sige-skrive at han gør det så godt han kan. For han er jo ikk bygget til det. derfor går han os kun de små dressurklasse og det for sjov.
    En stor dressur stjerne er ham ikk : )

Men sjovt at se hende dømme mig på Filur.

Filur var kun med i dressur da Sizze var blevet halt. Det var ellers Sizze og mit sidste klubstævne

Kommentér på:
JAAA, Endelig en god dommer?

Annonce