933 visninger
|
Oprettet:
1. okt 2008 Følger: 136 Følgere: 136 Heste: 10 Emner: 290 Svar: 383
vil gerne til udlandet 1 år (arbejde) {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg er en 16 årig pige som går i 9. klasse.
Jeg vil rigtig gerne 1 år til udlandet i 2011/2012 og arbejde i en salgstald/stutteri.
Kender i nogen hjemmesider?
Jeg kender godt selv www.yardandgroom.com
har i selv prøvet at være afsted og hvad gjorde for t komme afsted? Kom gerne med nogle råd.
Det skal være et sted hvor jeg kan bo og have min egen hest med.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 42 Heste: 16 Emner: 27 Svar: 379
www.hestegalleri.dk/grupper/hesteopholdiudlandet
Jeg er selv bosat i Spanien og hvis du har nogle spørgsmål, er du meget vilkommen til at sende mig en PM.
aug 2006
Følger: 192 Følgere: 187 Heste: 7 Emner: 99 Svar: 1.598
Jeg er i kontakt med familien hver dag - det hjælper rigtig meget! Jeg skal arbejde i et team bestående af andre, som dog er noget ældre end mig selv :-). Det er en kæmpe udfordring, men jeg tror på, at det er det rigtige job for mig!
Du skal bare søge rundt omkring og kigge på nettet - der er utrolige mange jobs at få (i udlandet)! Dog skal du også gøre op med dig selv, om du vil lave staldarbejde eller ej.. der er nok flest job med :-). Du skal sågar være velkommen til at spørge mig om noget.
dec 2006
Følger: 210 Følgere: 207 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 515
Jeg arbejder selv i Sverige. Den måde som vi gjorde var simpelthen bare at skrive rundt til alle 'de-store-steder'.. Dog har jeg ikke været interesseret i at være en 'groom' men RYTTER. Så det har været lidt svært, dog har jeg været på de store steder i DK og tyskland hvor jeg er blevet tilbudt job som RYTTER.
Men vi fandt Gunnarlunda i Sverige, og kunne ikke få et meget bedere sted at bo. Arbejdet er vildt hårdt, men hvis det er det man vil så kan man ikke andet end at elske det.
Jeg rider 10 heste MINDST om dagen, og har min egen ved siden af + staldarbejde.
Så skriv rundt til steder du hører godt om, de vil helt sikkert nok tage dig på prøve hvis du lyder som noget
Nu ved jeg ikke hvor dygtig du er, men ved at Anne van olst søger en groom/rytter i Holland
dec 2005
Følger: 135 Følgere: 138 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 648
vil gerne til udlandet 1 år (arbejde)