16. jan 2007 Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 7 Emner: 128 Svar: 292
Ridelejr på fyn 2011!! {{forumTopicSubject}}
Så er der mulighed ´for at komme på ridelejr i sommerferien, på skønne fyn!!
På øbjerggaards ridelejr får du en dejlig rideferie hvor du sammen med jævnaldrende kammerater får en god og lærerig rideundervisning. Du får en uge med mange sjove og gode oplevelser hvor vi træner dressur spring og skovtursridning. Du vil få mulighed for at køre med hestevogn, ride på stranden og mange andre sjove oplevelser.
Du kan komme på ridelejr i ugerne 26 27 og 28
Prisen er 2500 kr. inkl. forplejning samt billetter div. aktiviteter.
Har du din egen hest med er prisen 2000 kr.
Du vil få tildelt en hest/pony ved ankomst som svarer til din alder og ridefærdigheder. Du kan også have din egen hest med som så indkvarteres i boks på halm.
Når der ikke rides vil der være aktiviteter som lejrbål, spisning, boldspil, hoppeborg. Vi tager til stranden og og vi bader i Glamsbjerg friluftsbad.
Dine forældre er velkommen til at besøge dig om onsdagen, hvor der er tilrettelagt et program sådan at de også får mulighed for at se hvad vi laver.
Sidste dag er lørdag hvor der er forældre dag og her laver vi opvisning og konkurencer samt præmieuddeling. Dagen slutter kl. 12.00 .
** SE MERE PÅ www.ridelejr2011.dk ***
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Men har besøgt jeres side og synes det lyder til at være en rigtig god ridelejr, så klart noget jeg vil holde øje med om det ikke også kommer i 2012.
Mvh
Lizet (ponymor til Sara)
jan 2007
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 7 Emner: 128 Svar: 292
Mange tak, det er jeg glad for at høre
jul 2009
Følger: 103 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 355
Hvad er jeres aldersgrænse? Har i nogen?
Jeg er 14 og fylder 15 d. 15 juli i år
Synes ridelejren lyder meget interesant!
//Phillis
Ridelejr på fyn 2011!!