{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

Skod! {{forumTopicSubject}}

Nu stod jeg lige og var så glad for at jeg skulle have Rebel Prince med til ponyuge, og hva sker der så??
Dyret laver en kodeledsforvridning, og det er altså i morgen jeg skal afsted til ponyuge.. LORT!!!
Men heldigvis kender jeg en der var så sød at låne mig hendes pony, Sunshine, som jeg så skal have med.. Er glad for at jeg kommer afsted da det jo er mit sidste ponyår (snøft), men det er sku ikke det samme som at have sin egen med.. Er mega træt af det. Nu var han lige blevet så fin...
Blev fandme ked af det i dag da han haltede som om benet var ved at falde af eller noget.. Hvorfor skal sådan noget ALTID ske når det kommer mest ubelejligt..

-Nå, men trængte lige til at fortælle det til nogen.,... hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skod!
  • #1   24. jul 2006 EJ hvor træls.. smiley ved godt det ikk er helt det samme men engang sku jeg starte min første Lb1 og LB2 vi havde øvet i meget lang tid og så to dage før stævnet blir ponyen self. syg og hoster,, stakkels pony men blev os mega sur/ ked af det smiley

• #2   24. jul 2006 øv hvor surt! sådan noget må bare ikke ske sidste ponyår!! (er også selv på sidste år, ved hvor pres det er)

• #3   24. jul 2006 Altså nogen af jer tænker måske, "hun tænker da også kun på at komme til stævne og ikke på ponyen" , men så skal i bare lige vide at sådan er det ikke.. Synes det er kanon synd for min pru, men når man har glædet sig til ponyugen næsten siden sidste år, har betalt, og at det oven i købet er ens sidste mulighed for at starte der, så er man sku desperat..

• #4   24. jul 2006 Ej , hvor er det trist ,
    har kun 1½ ponyår tilbage x(

• #5   24. jul 2006 Synd for dig smiley

Min pony har været syg meget i år . det var oz mega træls for gik glip af alt muligt smiley Ved godt det ikk er det samme men ved hvor træls det er sådan noget, og oven i købet pisse synd for hesten smiley

• #6   24. jul 2006 jeg blev fame også ked i dag, for der har været meget i vejen med min pony, men nu er det begyndt at gå fremad. . . men så idag var han ikke rengående, han haltede ikke, men var ikke takfast. . .
    min underviser som har hjulpet os alle de gange der har været noget, stod bare og sagde
    -jeg kan ikke gang sige noget trøst. . .

også kunnej eg bare ikke mere, og en måtte trække hesten, mens jeg sotd og græd. . . for min underviser, havde næsten løftet mig ned af melinco. . .

nu tænker i nok, okay at græde er nok i overkanten, men det er 5. gang han enten er halt/ikke takfast og har kun haft ham 1½ år plus alt det andet der har været, så der føltet jeg bare at der var noget galt hele tiden- - -
    jeg var så opgivet at jeg troede der ikke var mere håb. . .

men min underviser kigger på ham igen på torsdag, så håber det går bedere

• #7   24. jul 2006 og en ting til, føler bare at han lider hele tiden. . .

• #8   24. jul 2006 arg pis sødte....
    det er squ noget lort...
    håber han kommer sig og du får en god oplevelse a lig vel...

• #9   24. jul 2006 Hvad er ponyuge?

• #10   25. jul 2006 Æv hvor surt...

Hvis det havde været mig tror jeg slet ikke jeg havde gidet afsted uden min egen hyp...

Men god bedring med ponz'en

Kommentér på:
Skod!

Annonce