{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

en masse spørgsmål ang. stævner {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

ja, har lige en masse spørgsmål jeg gerne vil have styr på, da jeg gerne vil ud og starte til næste år, hvis muligt.

jeg har licens, men meldte den dog fra sidste år, da jeg ikke lige kom ud og ride på det plan forløblig... hvordan melder jeg det til igen, så at jeg kan bruge DRF portalen?

2: SKAL hesten have et bestemt pas for at må starte distriktsstævner? For min hun har kun et mørkeblåt hestepas?

3: DRF portalen, hvordan fungerer den lige mht. tilmelding til stævner? kan man også tilmelde sig klubstævner der?

4: er det noget med at andre ikke må køre med ens hest fra 2012? altså at man SKAL have kort til trailer selv?

5: Hvad er det der kompetencebevis for noget halløj? Er det også noget man SKAL have for at må køre med hest? hvordan fungerer det og hvor tager man det evt?

6: Sidst men ikke mindst, hvad koster et trailerkort + kompetencebevis osv. ?

på forhånd tak, håber at nogle kan svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en masse spørgsmål ang. stævner
  • #1   22. nov 2011 ang rytter license. Er jeg ret sikker på at når man har meldt det fra kan man ikke melde det til igen, sådan var det ihvertfald før i tiden, der skulle man generhverve det. (tage nyt start parat kursus)

    2: SKAL hesten have et bestemt pas for at må starte distriktsstævner? For min hun har kun et mørkeblåt hestepas.

    Ang pas, skal din hest bare være konkurrence registret. Det får du gjort hos dansk landbrugs et eller andet. Det koster 300 kroner.

    3: DRF portalen, hvordan fungerer den lige mht. tilmelding til stævner? kan man også tilmelde sig klubstævner der?
    Portalen fungere som det tidligere infosport, bare kun ride mindet. dvs. at du sagtens kan melde til klubstævner derinde.




  • #2   22. nov 2011 Det har altid været sådan at man ikke må køre med andres hest...heller ikke samkørsel til feks stævner..det er dybt åndssvagt men det bliver set på at skat som erhvervsmæssigt

  • #3   22. nov 2011 Julie: Tak, men mht. rytterlicensen, så ringede vi bare derind dengang og sagde at vi ikke ville betale for det år der, pga. at jeg ikke skulle starte alligevel. Har hørt noget med at det så koster 500kr at melde til igen, men er sk* ikke sikker. Må hellere ringe til DRF så smiley

    og hvordan bliver hesten konkurrence reg? Skal man bare sende passet ind til landscenteret for heste eller hvad, og så sætter de det i?


Kommentér på:
en masse spørgsmål ang. stævner

Annonce