{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DRF portalen..
  • #1   2. feb 2012 (link fjernet)

• #2   2. feb 2012 jeg gik ind på DRF's hjemmeside, trykkede DRF portal - support og så ude i højre side står der "ledte du efter DRF portalen? - kun et klik herfra" eller sådan noget. Så der trykkede jeg og så kom jeg det rigtige sted hen (:

• #4   2. feb 2012 er meget enig med dig lise!!

• #5   2. feb 2012 Lige mine ord.
    Det simpelthen for dårligt, at vi ikke har noget som virker optimalt.
    Hvor lang tid det mon kan tage dem at få gjort den møgportal brugervenlig? smiley
    Jeg vil have Infosport tilbage.

• #6   2. feb 2012 Gentager gerne mig selv! (:

Nu har jeg været på kursus og ved hvorfor der er fejl og hvorfor de lukkede infosport ned og hvorfor denne portal blev lavet.. men kort, så havde de håbet de kunne ha fået nogen flere måneder, men det kunne de ikke + ved fejl så skal det igennem så mange led i tror det er løgn!
    Når i skriver om en fejl/de selv opdager en fejl, så skal de ringe til Holland, forklare det til dem. De kontakter dem i Vietnam som laver det. Holland tjekker det, før de igen får noget af vide. Hvis det ikke virker skal det HELE vejen tilbage (:

Ja sys også det er pisse træls - har ikke selv haft problemer, men hatten af for dem. De forsøger sku (:

• #7   3. feb 2012 Ok, så er det man tænker...hvordan kan de købe sådan en løsning? Det er da på ingen måde gennemtænkt eller testet smiley
    Måske DRF kunne have været lidt smarte og benytte sig af det danske koncept Estævne når nu de ikke kunne benytte Infosport mere?

Det er mega trælst for rytterne og ikke mindst klubberne. Det holder bare ikke uanset hvilke og hvor mange undskyldninger DRF har.
    Nogle burde snart tage ansvar og finde en løsning som virker.

• #8   3. feb 2012 Enig med Stald Hulehøj.

• #9   3. feb 2012 Jeg kender ikke til jer andres problemer af den simple grund jeg ikke engang kan oprette en bruger derinde. Den bliver VED med at skrive at password'et ikke lever op til kravene, men kan ikke finde nogen krav nogen steder....

• #10   3. feb 2012 Jeg havde lige problemer i starten, nu synes jeg det er skide let og meget nemmere end infosport.
    Og synes også det er meget hurtigere end at tilmelde sig til stævner via infosport. Alt er gemt og man skal bare klikke på hvilken klasse man vil starte oh vupti så er man meldt til smiley

Må indrømme jeg havde problemer med at finde rundt til at starte med, men det kom jeg hurtig efter og nu er det super let og overskueligt smiley

• #11   3. feb 2012 Her hos os virker det nu upåklageligt - i starten var der da lidt problemer med at finde rundt, men det er der jo ved alt nyt - selv på FB når de laver om uden at advare først.

• #12   3. feb 2012 Ej heller optimalt er det... når flere forskellige ryttere fra samme husstand ønsker at tilmelde sig samme stævner. På infosport kunne man tilmelde alle ekvipager på samme anmeldelse, nu skal man lave seperate for hver rytter, og så kommer der lige ekstra gebyr på hver gang.
    ...og har skrevet med supporten og det bliver der ikke lavet om på smiley
    - så det absolut ikke hurtigere og meget dyrere på den nye portal smiley

Kommentér på:
DRF portalen..

Annonce