{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.753 visninger | Oprettet:

galla show i herning 2012 {{forumTopicSubject}}

Jeg var i Herning i fredags og se galla showet, og jeg kan kun sige at jeg var mega skuffet. Lyden var dårlig og de glemte at tænde for musikken. Det var dårlig underholdning fra 'pause klovnene' og i det hele taget virkede det som om de ikke havde planlagt det, og bare improviserede. Og så var jeg kommet for at se heste show og ikke alt muligt andet.

sidste år var det en oplevelse men i år et flop.

Hvad mener i ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  galla show i herning 2012
  • #1   12. mar 2012 Jeg var inde og se det om lørdagen. Og syntes de gjorde det rigtig godt! dog manglede der lidt en rød tråd! Ellers havde de igen i år et super godt show! smiley

• #2   12. mar 2012 Altså dem jeg har snakket med var super imponerede over showet og lød meget meget begejstrede smiley
    Men nu har jeg ikke selv set det.

• #3   12. mar 2012 jeg var i den grad skuffet. valgte at køre hjem før det sluttede. andre jeg kender er også skuffet

• #5   12. mar 2012 Jeg var også inde og se galla i fredags, og er enig med TS om at det var noget lo*t..

Jeg syntes at de udenlandske artister gjorde det godt.. Men alt andet var ude af takt og slet ikke kordineret ordentligt.. Og præstationen fra de danske ryttere var jeg dybt skuffet over. Tænk at man afholder sådan et stort dansk arrangement og så levere de danske ryttere sådan en omgang lort! alle deres ridt var ikke kordineret ordentligt, de sjuskede sig afsted i kvadrillen og pas de deux'en.. mega skuffet her fra...

• #6   12. mar 2012 Nu har jeg ikke set det i år, men faldt over denne artikel på heste-nettet.dk

http://www.heste-nettet.dk/nyheder/8675/

• #7   12. mar 2012 Jeg har set gallashow hvert år siden 2007 med en enkelt undtagelse og i år var uden sammenligning det værste show. Der manglede den røde tråd, showet var rodet, værterne var ringe og showet formåede ikke at få publikum op under loftet så stemningen blev ekstra fed. Den var helt flad i lørdags. Sidste år kunne jeg næsten ikke holde op med at filme. I år fik jeg kun få film som ikke engang er af noget særlig godt..

• #8   12. mar 2012 Jeg så galla i fredags og det var anden gang jeg så det;) Jeg synes det var godt, men det kunne slet ikke sammenlignes med det sidste år. dr manglede en sammenhæng, og de to pausenørder var ikke sjove...

• #9   12. mar 2012 jeg så det fredag, og må nok sige at jeg var skuffet.. der manglede en rød tråd gennem hele showet. der var alt for mange gange hvor der gik noget galt med musikken eller man ventede på folk og de der to "pauseklovne" var jeg meget skuffet over, det var så dårligt.. og alt det sang halløj kan jeg godt undværre, jeg har ikke betalt for at komme og høre musik..

nu er jeg springrytter og kender ikke alle de fine dressur hingste og ryttere, derfor synes jeg det er super ærgerligt at når 4 hingste kommer ind i hallen på en gang, kun bliver fortalt navne på hest og rytter, men ikke hvem der er hvem, hvor svært er det lige at enten præsentere dem en og en eller give dem et stævnenummer på, så os der ikke kender hingste eller rytter også ved hvem vi ser på..

og så synes jeg det var ærgerligt at ingen af hingstene viste en godt fri trav, der er noget publikum kan lide at se på. nærmest alle satte i galop og så ud af hallen..

• #10   12. mar 2012 Jeg synes at alle der er skuffede skal skynde sig at skrive en konstruktiv besked til dansk varmblod, hvori I kan komme med feedback på showet. Det er allerede nu de så småt begynder at tænke på næste år, og jeg tror godt de er klar over de er lidt i krise, hvis de skal blive ved med at finde på noget nyt og interessant.

Jeg har selv skrevet en mail hvori jeg skrev at jeg syntes der manglede en rød tråd, ligesom et tema som der var en gang. Derudover skrev jeg at jeg savnede unge ryttere. Der har før været ponyryttere, junior- og ungryttere med, hvilket jeg syntes var spændende at se nogle af danmarks unge talenter.

• #11   12. mar 2012 og må også indrømme at springningen heller ikke var det vilde, hvis de vil vise spring hestene frem så lav et ordentligt show. man kan udvælge de førende heste og lave en six bar springning eller andet som er sjovt og fascinerende at se på, også for folk som ikke er spring ryttere

• #14   12. mar 2012 er dælme glad for at jeg ikke har ofret de penge, taget mig fri fra arbejde og betalt en masse benzin for at tage derop, når det er tydeligt at læse at årets galla show var for ringe smiley

• #15   12. mar 2012 Jeg synes det mest imponerende var Anne Krügers geder og hunde.

Næste år køber jeg helt klart heldags billet i stedet og dropper gallashowet. Det gik op i alt for meget snak og alt for lidt hest.

• #16   12. mar 2012 det var noget godt dressur og spring men underholdningen var kedelig...

• #17   12. mar 2012 Var også inde at se det fredag aften. Jeg kan ikke forstå at man kalder det et show:-/ . Det er jo mere opvisning af "stævne heste" og vil jeg de dem tager jeg ude til de stævner hvor de er i top form og forberedt til at ride deres klasse... Det kunne man ikke lige sige at de var her. Kunne godt tænke mig at der var flere indslag med andre raser eks. islænder, frieser, kørelse , ponygams mm så kan man kalde det et show. De dv'er der er der kan man jo de hele tiden

• #18   12. mar 2012 var inde og se gallashowet fredag og sad på række 19, en række før speakerne og vi vidste hele tiden hvad der skulle ske fordi hun råbte så højt når hestene osv skulle ind..
    er også i den grad skuffet overgallashowet, synes kun der var få momenter deri som var noget ved..
    var dog helt vild med Anne Krüger og Frederic Pignon!
    det var mere spas end hest!
    var ellers overbevist om det ville blive godt da Nathalie åbnede showet :-).

• #20   12. mar 2012 Rie: Var helt vild med den del! det var super fedt, anderledes og utrolig spændende smiley

• #21   12. mar 2012 Rie: Kørslen var en af de få momenter jeg synes der trak gallashowet op!
    Publikum var helt vilde med den del, og os ridepiger fra Ranum Efterskole fik da heppet med :-D.
    det var meget underholdende, især med den lille pony!

• #23   12. mar 2012 Jeg synes lørdag var rimelig godt, dog synes jeg det meste bare var dressur.. Hvilket gør det lidt kedeligt for mig.
    Dog var jeg glad for at se det med friheds dressur. Dog ødelage det hele at der var for meget røg til at man kunne se det meste. Og de med gederne var også godt.

Men jo deres brug af lys var utrolig dårligt.

• #24   12. mar 2012 Og lyden var så høj at man intet kunne høre

• #25   12. mar 2012 Jeg var ikke i år fordi det er dårlig hvert andet år smiley Det er lidt underligt de ikke bare laver et godt et hvert år??

• #26   12. mar 2012 Nu var jeg ikke selv inde og se gallashow. Men det lyder til at det har været meget skuffende. Syntes der skulle skrives til DV og gøre opmærksom på det så de ved hvor mange der er skuffede og kan gøre det bedre. Fandt denne side med kontakter
    http://varmblod.dk/DK/KONTAKT.aspx

• #27   12. mar 2012 Synes modsat mange andre, at gederne var lidt en partykiller fra start af.. Jeg synes det var så langtrukkent og kedeligt. Og det eneste "hest" der var, var at hun sad på en og så var den med hist og her.. Det havde nok været mere underholdende generelt hvis det havde været 10 får fx som løber lidt stærkere så der kom lidt mere "power" og fart på det hundene lavede. Syntes det var så dræbende kedeligt.

• #28   12. mar 2012 Rie: Ved godt at der var køre show med, helt klart noget af det der var godt- kender selv lidt til køre sporten

• #29   12. mar 2012 altså i forhold til sidste år, som var så gennemført var det lidt skuffende, men synes kuskene, frederic pignon og anne Krüger var med til at løfte showet

• #30   12. mar 2012 Nu var det første gang jeg var der, kunne rigtig godt lide køredelen og Anne Kruger, men det var lidt skuffende, syntes også at der var lidt for meget dressur og reklamer

Kommentér på:
galla show i herning 2012

Annonce