{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest & Rytter :)
  • #1   14. mar 2012 Super god messe. Der er mange butikker der har stort set de samme ting med, men det er vel det der kan sælges sådan et sted.

Jeg tager med for at se det nyeste, blive inspireret, savle over ting jeg aldrig får råd til og for at købe småting jeg får brug for i løbet af året. Denne gang var det grimer, en foderskovl og et bid.
    Jeg var først henne ved Hestens mund standen for et godt råd om mini-munde, så man kan egentlig også sige jeg kom der for ekspertråd..

• #2   14. mar 2012 jeg synes ikke det var som jeg forventede

jeg troede at jeg kunne se noget ridning det kunne jeg så ikke fordi det var nok den forkerte dag jeg kom ind
    (de kunne godt infomere lidt mere om hvornår der var ridning)

og så var der folk over det hele og det var ikke lige så nemt at finde rundt der inde

synes også det er synd at man bare kan gå ind og se hestene og klappe og snakke med dem

og dumt man ikke må tage billeder på opvarmningen har så hørt det er fordi hestene kan blive bange for blink fra kameraer men hvad gør de så når de er til galla show der bliver der jo taget billeder og filmet og drejet med diverse lys og lygter

• #3   14. mar 2012 Ina: Der har da været en fuld tidsplan på www.hestogrytter.dk hvor man kunne se hvornår der var 'gratis' ridning i hal B.

• #4   14. mar 2012 ja men det kunne godt oplyses lidt mere fx uden for hal b der kunne man sætte en stor plakat op om hvornår der var ridning

• #5   14. mar 2012 og ja så kunne man også ved beslagsmedene sige resultaterne lidt hurtigere

det vil sige

at man måske tager 30 min om at finde resultat
    og ikke ventede dagen efter eller hvornår det var

• #6   14. mar 2012 Hest og Rytter og hingstekåringen/opvisningsklasser mm var jo også to stort set separate arrangementer. Jeg vil dog give dig ret i at der kan gøre mere fra de forskellige arrangørers side for at informere gæster og tilskuere om tidsplaner og resultater. Måske storskærme kunne være en idé?

• #7   14. mar 2012 jeg synes det er ærgeligt det kun er i jylland, nå man ingen mulighed har for at komme derover ;o(

• #8   14. mar 2012 Altså de har programmet på to hjemmesider, der er et gratis katalog deroppe hvor det står i, der er startlister ved DVs sekretariat i både stalden og i hal F. Desuden kunne man se resultater via live. rideforbund.dk og ret hurtigt også på de to hjemmesider. De kan snart ikke gøre mere:)
    Men ja smedene var langsommere end langsom, men igen, det er jo også et selvstændigt arrangemet i hovedarrangementet så det kan man ikke klandre DV for.

• #9   14. mar 2012 Så er spørgsmålet om det er hest og rytter messen du vil skrive om eller hele arrangementet i Herning?

Kommentér på:
Hest & Rytter :)

Annonce