{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
233 visninger | Oprettet:

Dressurstævne i distrikt 5? {{forumTopicSubject}}

Hej, ja som overskriften siger, jeg kan ikke helt finde rundt i det stævne halløj, jeg har planer om at starte stævner og er nu medlem af SRK (stevns rideklub), når jeg så endelig falder over nogle stævner så er det udv. stævner, er det kun for dem som har vundet et stævne før, og så er det ligesom fortsættelsen?

Så falder man over at det er C-heste B-heste :S hvad er nu det???

Nå, men er der nogen der ved hvor og hvornår der er stævne i distrikt 5, tidligst i november?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressurstævne i distrikt 5?
  • #1   30. sep 2006 <b>ARGH!</b>

Flere spørgsmål, når man skal starte c-stævner så skal man have løst rytterlicens :S hvor dyrt er det? Og er det en form for en prøve/kursus?

• #2   30. sep 2006 B-hest er når hesten har gennemført en fejlfri MB 3 gange. Det er desuden afskaffet nu. Så det er der ike noget der hedder længere..
    Prøv at søg under www.infosport.dk -gå ind under ridning og så stævner. der burde du da kunne finde noget. ;P

• #3   30. sep 2006 Man skal have rytterlicens og hestepas før man kan starte c.stævner! har du ikke det kan du ikke starte c-stævnerne.
    Du skal have taget ridemærke 1,2 og 3 og have taget en licens prøve. ;p

• #4   30. sep 2006 <b>MB???</b>

Det er i spring du mener ikke?

• #5   30. sep 2006 <b>FLERE spørgsmål</b>

på denne hjemme side står der i den ene kolonne om det er c-stævner eller d-stævner men nongen gange står der <b>R&R og R&S</b>, hvad er det???

(link fjernet)

• #6   30. sep 2006 <b>nej nej nu må det holde op</b>

klubklasser??? hvad er nu det for noget????

Nej nej er jeg bare tabt helt bag en vogn eller hvad, eller havde I også så svært ved at finde ud af det hele i starten?

• #8   30. sep 2006 Hvad er det for nogle klasser du gerne vil starte? Så kan jeg prøve at kikke efter.

• #9   30. sep 2006 <b>Z28TA - Phoenix .</b>

Det er klubstævner

• #10   1. okt 2006 :-))))
    udv, stævner er hvor klubben der afholder stævnet, har inviteret andre klubber, det kræver ikke id, pas, lisens eller noget andet, du skal bare være medlem af en af de klubber der er inviteret, og hesten skal være vaccineret.
    alle de andre krav er til c stævner, det vil sige distrekt stævner, hvor man dyster i hele det område, ens distrekt ligger i, de er delt op alt efter landsdel.
    Har du ikke startet før, så start med et lokalt klub stævne, der efter et udv. stævne hvor din klub er inv.
    først når det virkelig kører og du vinder, satser du på c stævner, altså distrekt stævner, som kører i hele det distrekt du er medlem af.
    Spørg bare igen, hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver smiley
    knus Anita

Kommentér på:
Dressurstævne i distrikt 5?

Annonce