{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

hadsund udv. klubstævne idag.. {{forumTopicSubject}}

var idag til stævne i hadsund rideskub;D der startede jeg LB1 og LB3:D nå, men da vi kom derud kom der så et ordenligt uvejr med store tordenskrald.. ikk sjovt, for lyset gik i opvarmningshallen.. det var udendørs;D jeg skulle ride min første klasse 13:41 og gik over for at varme op 3 kvarter før, så han var ordenligt varm;D men da jeg så red ud på den udendørs opvarmning, fik vi at vide det hele var 20 min. forsinket.. øv øv, for min pony var våd af sved fordi han har en stor bjørne pels og vi fik så varmet op i over en time før vi skulle på banen, så han manglede ret meget energi.. inde på banen var han sød nok, men manglede lidt energi og var lidt bange for nogle træer på den ene langside og i hjørnerne var han ved at skvatte et par gange.. og i den sidste klasse kom han til at changere i begge galop øgninger, så det trak jo ned;S der var kun roset til første pladsen i begge klasser, så jeg regnede jo ikke med noget, når det ikk var gået sårn mega godt inde på banen, vi startede nemlig imod en mega fin hest der bare lavede de bedste øgninger man kunne forestille sig;D men så får jeg sQ alligevel TO røde rosetter med hjem:D:O utroligt! hehe, så jeg er bare glad idag;D det er første gang vi får placering i LB klasserne og så får vi alligevel to røde;D er stolt af min bette pony, for han gjorde det sQ godt;D der kommer snart billeder af det;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hadsund udv. klubstævne idag..
Kommentér på:
hadsund udv. klubstævne idag..

Annonce