{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Ridelejr {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Er der nogen der ved, hvor henne man kan komme på ridelejr, til billig pris? smiley (1300kr maks.) Det skal helst være ved sønderjylland/midtjylland. Og det skal være sådan, at man ikke selv skal sørge for hø og foder. Og det skal være mad med i prisen. smiley

Skriv over pb eller her smiley

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr
  • #2   6. jul 2012 Camilla: Ja okaay. Tak! Foder det kan jeg vel gå med til, og køber også selv hø. Så længe ''personerne'' har halm tror jeg det går. Kender du da et sted? smiley .. Og det er da lækkert hvis ponyerne/hestene går på græs, det ''sted'' du taler om, hvis du altså taler om et sted smiley ?

Josefine: Super! Jeg vil bare på en helt almindelig ridelejr smiley

• #3   6. jul 2012 altså ude ved hos holder vi normalt ridelejr. og der er foder, halm, hø, og fold med i prisen til hesten/ponyen. smiley men der koster det så også omkring de 1400kr. men så er det også i 7 dage:)

• #4   6. jul 2012 Eline: Det lyder da super hyggeligt! smiley .. Hvor er det henne af ? smiley Er der undervisning, og mad med i prisen?

• #5   6. jul 2012 Ja, det er med i prisen. Men vi har valgt i år kun at holde i 3 dage, og det er i næste uge smiley Men ved at der kommer en weekend om ikke så længe, hvor der er overnatning, mad og undervisning i både spring og dressur og skovture smiley Kan skrive når vi holder det, hvis du er intres.... ? smiley

• #6   6. jul 2012 (link fjernet)
    Her kan du se nogen af de ridelejre der afholdes smiley

Kommentér på:
Ridelejr

Annonce