{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hackamore og stævner?
  • #2   19. jul 2012 Ihhh, dumme regler .. smiley
    Man må starte med hackamore og sidepull i spring, men ikke dressur .. skørt!

• #3   19. jul 2012 du kan evt. vælge at starte uden for konkurrence - så må du gerne starte på hackamore, hvis dommeren mener det er okay.

• #6   19. jul 2012 Ida: Hvorfor er det forståeligt (ifølge dig) at man ikke må starte bidløst i dressur?

• #7   19. jul 2012 Cindy og Laura: Jeg foretrækker bestemt hackamore, så det er da irriterende at jeg nu ikke kan starte stævner uden bid, latterligt reglement smiley

• #10   19. jul 2012 (link fjernet)

Det link jeg har linket, det er den eneste bidløse bidløse trense der er tilladt af DRF til brug af alle slags stævner. Den er rigtig god at ride med, og giver en god støtte på heste hoved smiley
    Og så er den værd at bruge penge på smiley
    Så kan du jo starte stævner, som jeg kan forstå på dig at du vil smiley

• #11   19. jul 2012 Jeg er helt enig Ida. Der er ligeså stor chance for at der ligger konstant pres på hesten under springningen da (hvad jeg har oplevet) er mange springryttere der føler de har behov for at støtte hesten meget op og styre i tøjlen - hvilket jo bestemt ikke er korrekt at man skal styre den rundt i tøjlen smiley

• #12   19. jul 2012 Man må ikke ride bidøst i dressur - heller ikke i den trense du linker til Pia smiley

• #13   19. jul 2012 Amalie;
    Vil give dig ret, men alligevel ikke ^^'
    Jo selvfølgelig skal alle heste jo reagere på benene, og det gør springheste/ponyer også, men hvis du står i den situation at du har en pony som er følsom for benene, men skal dreje utrolig skarpt er det en Kæmpe fordel at hesten også reagere let på indirekte tøjlehjælp, samt direkte tøjlehjælp, for så giver du hesten den optimale støtte, som resultere i en hest som kan vende på en 5øre smiley

Derfor kan ALLE heste som er redet pænt i dressur (Altså følsom for hjælperne) Rigtig god til spring, og kan vende utrolig hurtigt.
    Nu rider jeg akademisk i hackamore, og med kuglebid, og min pony er gammel springhest, og hun reagere også utrolig godt for hjælperne, så derfor er det også en fordel at have en hest som er følsom nok for hjælperne, så du ikke sidder og river hesten med hackamoren c: For som i har skrevet tidligere, giver det et ekstremt tryg på hesten c;

-Undskyld det blev lidt langt ^^'

Kommentér på:
Hackamore og stævner?

Annonce