{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DRF Live
  • #1   21. jul 2012 Det er fordi LIVE ikke altid virker.
    Det er jo stævnesystemet man skal taste i, og nogle gange kan man ikke få systemet til at snakke sammen på to computere.
    Dette betyder der kun er en på stævnesystemet, den ene computer bliver oftest brugt i sekrateriaetet, til afregning, klasse skift og lign.
    Tro mig, det er ikke let at arbejde med, så bare fordi klasserne ligger på LIVE er det ikke ensbetydning med, at de kan taste resultaterne live.

Men man håber de får lavet et nyt system, så det ikke skal være så besværligt. Men det er jo DRF der skal lave det.

• #2   21. jul 2012 Ofte er det bare fordi, de ikke har nogen internetforbindelse på stævnepladsen ((:

• #3   21. jul 2012 Man kan ikke køre det på live uden net forbindelse, du kan ikke gøre noget i stævne systemet uden net forbindelse.
    Det vil sige, at man ikke kan printe startlister, rykke folk rundt i klassen og andet.
    Så det må have net der, ellers kan man ikke få det til at køre.

Jeg tænker hun referere til Stall Melby, da det er den der pt. ikke er opdateret på LIVE.

Nu ved jeg selv fra da jeg var med til at holde stævne på Bækgaarden her for et par uger siden, der var vi uden net på et tidspunkt og der kunne vi intet. Der var også tidspunkter hvor vi kun havde en pc til at virke, så vi kunne først komme til at taste om eftermiddagen på 1. dagen.

• #4   21. jul 2012 jo det er melby - men generelt oplever jeg en del stævner, hvor man ikke bruger funktionerne i live, selvom de er der - dvs. de først taster ind efter klassen er kørt.

Og selvfølgelig er der meget at se til med stævne - det ved jeg godt, da jeg selv har været med til at afvikle flere stævner (siddende i sekretariatet) - og "brok" er jo kun fordi, jeg er så pokkers nysgerrig efter at se, hvordan det er gået deroppe i de forskellige klasser, og jeg ved, jeg ikke er den eneste smiley

• #5   21. jul 2012 og nu er de nogenlunde med med resultaterne, så jeg kan få styret min nysgerrighed smiley

• #6   22. jul 2012 Jep, grunden til de taster efter klasserne er nok fordi de kun har en computer der kan trække stævne systemet, og ikke kan få det til at snakke sammen med de andre.
    Præcis det problem vi havde på Bækgaarden Horse Festival her for ikke så mange weekender siden.
    Det er altså kun op ad bakke med det system -.-

Kommentér på:
DRF Live

Annonce