{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kåring af hoppe med føl? hjælp
  • #1   28. aug 2012 Nu ved jeg ikke, om der er forskel fra avlsforbund til avlsforbund, men indenfor New Forest er føllet med til morens bedømmelse, og moren med til føllets bedømmese...

• #2   28. aug 2012 Nu kan jeg se det er palomino du har så regner med det er palominoforeningen du skal stille i? Da jeg hjalp min veninde, som er palominoavler, med at fremvise hoppe og føl til kåring (begge skulle kåres) Der var føllet med inde da hoppen blev kåret.
    Så jeg vil altid tage føllet med ind. Hvis føllet bliver i boksen vil hoppen kun tænke på føllet og måske ikke vise sig optimalt.
    Held og lykke med kåringen:o)

• #3   28. aug 2012 Jah føllet må godt komme med til morens kåring.. ved nogle godt kan finde ud og ikk tage føllet med men kommer bestemt an på hoppen da nogle kan stresse meget over det..

• #4   28. aug 2012 ja tror ærllig talt ik min hoppe ville være besynderligt begrejstret for adskillensen, da følle kun er knapt 2 mdr... men skal de så bare stå ude på sidelinen? de skal jo ikk bedømme følle og hun skal jo ikk rende i vejen for den anden deltager, så var meget i tvivl om hvordan?

• #5   28. aug 2012 Da jeg var med havde vi følle i snor mens hele holdet var inde. Så kom hopperne ind enkeltvis og først stillet op foran dommeren, derefter vist i skridt og så blev hoppen vist løs.

• #6   28. aug 2012 ja, ved hvordan det fungere, men hvor havde i følle mens moderenn løb 3 kants bane? og var løs?

• #7   28. aug 2012 her skal vores hopper ind førsr (2 stk) og så afgøres denn klasse først 5 kl. senere skal følle bedømmes,

• #8   28. aug 2012 Vi havde føllet i snor mens hoppen løb på trekantsbane. Sørgede for føllet var lige bagved hoppen eller på udvendig side af hoppen, så den ikke "skyggede" for hoppen. Så den der trækker føllet må også med ud og løbe;o) Når hoppen var løs, var føllet også løs.

Kommentér på:
kåring af hoppe med føl? hjælp

Annonce