{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jagter 2013
  • #1   31. jan 2013 Der er babyjagt ved Ølstykke d. 24. marts.
    babyjagt.dk
    Det er den eneste babyjagt jeg kender til smiley

• #2   31. jan 2013 Tak - der plejer at være et par begynderjagter/babyjagter flere steder....men den i Ølstykke er skrevet bag øret smiley Ved du, hvordan de tilrettelægger deres jagter? Tænker terræn ifht bund, mm. Har redet jagter, hvor man vælter ud og ind mellem træerne i stedet for at være på stierne - og hvor bunden er alt, alt for blød.....ikke fedt for hestens ben.

• #3   31. jan 2013 Spr's jagter begynder i april ca..

Hold løbende øje med denne side, der kommer datoer god tid inden de kommer smiley
    Rider selv med til jagterne, så vi ses. smiley

Og så ja, babyjagten selvfølgelig smiley

• #5   31. jan 2013 Har aldrig redet en "babyjagt" - men rider jagter i sportsrideklubben som Stinna henviser til. Her er der en såkaldt begynderjagt i forår og efterår, og min erfaring er, at de har været rigtig gode, så hold øje med programmet smiley
    Med alt det andet ved jeg ikke, jeg har oplevet lidt af hvert med hensyn til bund og rute osv.. Det bliver dog som regel sværere at planlægge med vejret, vil jeg tro smiley

• #6   31. jan 2013 Der er også Gjorslev Jagten, men kan ikke finde nogen dato endnu?

• #7   31. jan 2013 Jeg har ikke styr på hvornår jagterne er iår men jeg har været til 2 begynderjagter og den første var slet ikke i nærheden af begynderjagt. Så du skal bare være forberedt. Jeg havde ringet til ham som stod for den jagt jeg skulle til og han garanteret at forhindringene var max 70-80 cm men at de fleste var 60-65 cm. Jamen fint det går nok så kunde jeg dreje udenom de forhindringer jeg syns var for høje. Da vi kom ud var forhindringene fra 90-110 cm. Min hest havde max sprunget 90 cm enkeltspring så det var en totalt nedtur og underlaget var blødt og hesten sank 10 cm ned. Så jeg måtte stoppe og ride i ledsagerfeltet. Havde jeg vidst at forhidringene var så høje havde jeg reddet med ledsagerfeltet fra starten.

nybegynderjagter og det var slet ikke nybegynda jeg startet for et par år siden var det slet ikke en nybegynderjagt selv om jeg havde ringet og skrevet

• #8   31. jan 2013 der er jagter i roskilde rideklub http://www.roskilde-rideklub.dk/Jagter2.html
    der rider jeg de fleste jagter inde og det er meget hyggeligt smiley jeg rider også babyjagten i ølstykke og har prøvet en i spr smiley

• #9   31. jan 2013 Mailen: Hvilken rideklub var det? Meget rart at vide, så man ikke risikerer noget. Simone: Jeg har også redet nogle for ROR, men syntes, at deres jagt i Bjergskoven sidste efterår var ALT for hård - underlaget var sindssygt blødt, og vi red mange steder, hvor der ikke var stier, men meget ujævnt og hullet. Samtidig skulle vi ned af en skrænt, der var meget stejl - og hvor hestene sank 20-30 cm ned i tung jord.Det var ikke forsvarligt

Kommentér på:
Jagter 2013

Annonce