{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Babyjagt - hvor højt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har både en hest & en pony!
Jeg tror ikke hesten har nerver til at starte jagt'er, så hende beholder jeg bare på dressur & springbanerne!
Men jeg har også denne skønne pony som har starter jagt hos tidligere ejer, som jeg helt sikkert tror kan!
Men jeg lidt usikker hvor højt en baby jagt er for hest & pony?
Så hvor højt er det for en hest & pony sådan en babyjagy? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyjagt - hvor højt?
  • #1   7. apr 2013 Tror det er ca. 60 cm. i en baby jagt så må man ride uden om alle springene uden at det tæller som fejl smiley

• #2   7. apr 2013 Er det babyjagten i ølstykke du tænker på? Jeg var med som hjælper, og jeg tror vist at de største spring er omkring 80 smiley

• #3   7. apr 2013 Babyjagten i ølstykke har en springhøjde på max. 80 cm

• #4   7. apr 2013 Jeg vil ALDRIG NOGENSINDE råde dig til at tage til baby jagter!!! Jeg var meget aktiv ponyrytter til jagter - har redet en enkel jydsk jagt med spring på 100 og 110... SÅ har erfarring.

Okay her er svaret på hvorfor jeg mener det smiley

Jeg har redet en enkel baby jagt på djursland og har ALDRIG redet så dårlig jagt. Der var ikke styre på noget, feltet blev efterladt, springene var dårlige og ja alt var virkelig skidt :-((

Men nu ved jeg ikke hvor du bor. Men hvis du bor i jylland så tag til jagt i midt jydsk jagt rideklub.
    Her er springene max 80, der ligger ofte baby spring ude i siderne i form af små pinde. SÅ er der pony springene på 60 og heste springene på max 80. Og de steder der ikke findes ponyspring og mindre kan man nemt ride ved siden af smiley
    Her er der styr på alt, der er bagmarster der får hele feltet med, som kan hjælpe dig over springene, alle er søde til at hjælpe hvis du ønsker at blive ''trukket'' over springene smiley

Jeg kan selvfølgelig ikke afvise der findes gode baby jagter men jeg har ikke gode erfaringer med det, og er sikker på det kan tage pusten fra mange at ende på sådan en jagt smiley

• #5   8. apr 2013 Jeg bor i København på amager, så tænkte på en jagt er på Nordsjælland! Men tak for alle svarene

Kommentér på:
Babyjagt - hvor højt?

Annonce