685 visninger
|
Oprettet:
29. feb 2012 Følger: 102 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 179
Babyjagt - hvor højt? {{forumTopicSubject}}
Jeg har både en hest & en pony!
Jeg tror ikke hesten har nerver til at starte jagt'er, så hende beholder jeg bare på dressur & springbanerne!
Men jeg har også denne skønne pony som har starter jagt hos tidligere ejer, som jeg helt sikkert tror kan!
Men jeg lidt usikker hvor højt en baby jagt er for hest & pony?
Så hvor højt er det for en hest & pony sådan en babyjagy?
mar 2011
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 4 Emner: 92 Svar: 578
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 10
apr 2009
Følger: 67 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 38
sep 2006
Følger: 209 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.587
Okay her er svaret på hvorfor jeg mener det
Jeg har redet en enkel baby jagt på djursland og har ALDRIG redet så dårlig jagt. Der var ikke styre på noget, feltet blev efterladt, springene var dårlige og ja alt var virkelig skidt :-((
Men nu ved jeg ikke hvor du bor. Men hvis du bor i jylland så tag til jagt i midt jydsk jagt rideklub.
Her er springene max 80, der ligger ofte baby spring ude i siderne i form af små pinde. SÅ er der pony springene på 60 og heste springene på max 80. Og de steder der ikke findes ponyspring og mindre kan man nemt ride ved siden af
Her er der styr på alt, der er bagmarster der får hele feltet med, som kan hjælpe dig over springene, alle er søde til at hjælpe hvis du ønsker at blive ''trukket'' over springene
Jeg kan selvfølgelig ikke afvise der findes gode baby jagter men jeg har ikke gode erfaringer med det, og er sikker på det kan tage pusten fra mange at ende på sådan en jagt
feb 2012
Følger: 102 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 179
Babyjagt - hvor højt?