{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Worldfengur {{forumTopicSubject}}

Jeg har hørt at man på Worldfengur kan finde oplysning om hvad stævner ens islænder har været med i hvis den er startet stævner self. Tænkte på om der er nogen her inde der er medlem som ville undersøge om min hoppe har startet ? Håber der er nogen søde folk som ville hjælpe mig (-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Worldfengur
  • #1   25. sep 2013 Hun har ifølge WF ingen stævner startet - der skal du så ikke medregne lette klasser eller stævner der ikke har status som World Ranking.
    De stævner der er registreret på WF er udelukkende starter i FIPO klasser (4.1,5.1,t.1,t.2 samt pasdiscipliner) smiley

• #2   25. sep 2013 Nogen der ved hvor man kan tjekke små stævner henne så ?

• #3   25. sep 2013 Det er desværre ikke muligt smiley så skulle det da lige være Google. Ellers kan du kontakte tidligere ejere og høre derfra smiley

• #4   25. sep 2013 Tidligere ejer siger hun ikke har startet her i dk . Men mødte nogen den anden dag ved et tilfælde som havede fået tilbudt og købe tornerose for 5-6 år siden da hun stod på Island og sagde hun mente hun havede startet stævner med ret gode point.

Men er alle heste oprette inde på Worldfengur eller hvordan ? Selv de ikke har startet stævner ?

• #5   25. sep 2013 Ja alle islandske heste er oprettet på WF. Du kunne altid kontakte avleren og høre dem ad - måske de kan hjælpe dig! smiley

Kommentér på:
Worldfengur

Annonce